Aahhgggg

Discussion in 'De lounge' started by 1eKruimeltje, Oct 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    ja en daar groei je van dicht,sta je volgende week op de weegschaal te balen dat je aangekomen bent en dan denk je,schijt ik ga weer roken!

Waarom ga je niet hardlopen? (dat doe ik nu namelijk en gaat elke dag beter)

2. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daar heb je misschien gelijk in mamamadelon. Maar er zijn avonden dat ik veel meer snoep en snack dan vanavond. Ik zit me ook daar op in te houden. Maar dat geeft niet ik doe mijn best. Vooralsnog vandaag nog steeds niet gerookt dus ben best trots op mezelf.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Niet doen ben trots op je. Zou willen dat ik jou kracht had dus niet gaan roken.

Doe wat de andere zeggen. Ik als roker sta helemaal achter je.

;)

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Die extra kilo's krijg je er wel weer af

5. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo even een update. Heb ontzettend slecht geslapen. Maar nog steeds die ene sigaret niet aan gestoken. Zit nu ff snel aan een bak koffie en ga zo meteen de slaapkamer schilderen. Heb wel enorm trek in die peuk maar ik doe het NIET!!!!

6. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    ach meid ik voel met je mee. Het is dat ik zwanger ben en daarom ECHT NIET DOET. Maar oh oh oh, als ik niet zwanger was ben ik bang dat ik em toch zou opsteken.
    Van de week lag ik te slapen en droomde heel erg duidelijk over een sigaret. Ik stak em op, wou bijna een hijs nemen.... Gaat mijn zoon roepen en wordt ik wakker:x Dacht nog neeeeeeeee, daar gaat mijn sigaret weer. Het was zooooooo levensecht:p

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik was ook een stevige roker, maar op de dag van de positieve zwangerschapstest heb ik alle sigaretten en asbakken in huis direct weggeflikkerd en nooit meer aangeraakt.

1 van de beste dingen die ik ooit gedaan heb :)

En zie het zo: je gaat voor een brusje en bent misschien nu wel zwanger, dus doe het NIET

8. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

Jun 28, 2009
    981
    0
    16
    Ik zit hier in hetzelfde schuitje... dit word mijn 3e rookvrije dag!

vraagje aan de ex rokers: Hoelang duurt het voordat het makkelijker word?

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Vanaf 2 weken geleidelijk steeds makkelijker.

Na 6 maanden had ik geen zin meer in een sigaret.

10. Maud85

Maud85 Actief lid

Aug 14, 2011
    343
    0
    16
    Hey Kruimeltje,

Misschien helpt dit: we probeerden zwanger te worden terwijl ik nog rookte. Na een half jaar nog steeds niet zwanger. Toen met alle moed ter wereld gestopt en direct de volgende ronde raak!!!

Dat zou genoeg motivatie moeten zijn :)

En goed dat je jezelf "bezig" houdt. Wat ik deed als ik zin in een sigaret had: een groot glas koud water helemaal opdrinken of een mandarijn pellen en opeten (ben je ook even met je handen bezig).

Succes!!!

11. Josephine76

Josephine76 Actief lid

Aug 31, 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Veel succes allemaal!! Knap dat jullie ermee zijn gestopt! Heb zelf nooit gerookt, maar mijn vriend was een stevige roker en hij heeft het bij vlagen erg zwaar ermee. Soms weer een terugval en dan gaat het weer een paar maanden goed. Blijft een strijd lijkt het wel.

Zet 'em op!!! :D

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier net zo. Toen ik de zwangerschapstest van mijn oudste in handen had ben ik gelijk gestopt. Rookte een pakje per dag. Mijn man is ook gelijk gestopt en we zijn er zo blij mee.

dus meid even doorzetten nu, het gaat straks veel makkelijker worden echt waar!

13. Noek86

Noek86 Actief lid

Jun 9, 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Pfff verschrikkelijk, ik was deze maand 2 jaar gestopt en heb er de laatste dagen ook erg veel moeite mee om geen sigaretten te kopen...
    Zit wel al weer mee te hijsen met mijn vriend stom stom stom:x

14. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Niet sigaretjes pakken hoor, zonde!

Maarja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

15. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee idd makkelijk gezegd........maar nog steeds niet gedaan gelukkig. Hoop wel dat het over een paar dagen wel wat makkelijker gaat worden.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heel goed dat je er nog geeneen hebt aangestoken.
    Succes!

17. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Moeilijk he.. Ik wil af en toe ook zoooo graag een sigaret, terwijl ik toch echt vanaf het begin gestopt ben.. Zij het met veel moeite.. Maar oooh man, als ik een sigaret ruik denk ik: Mjammie.. Stom natuurlijk..
    maar goed, gewoon niet doen.. Maar het word wel makkelijker hoor.. Met vlagen heb ik er zin in ..

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Pff ken het gevoel...
    Deze poging heb ik gekozen voor pleisters! En tot nu toe , gaat het best goed. Hopelijk kom ik de ochtend door.

Goed dat je er nog steeds geen hebt aan gestoken!

19. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Moeilijk he??

8 november a.s. zijn mijn man en ik precies een jaar gestopt met roken, en ik moet zeggen dat we het nu helemaal niet meer missen.
    Al moet ik zeggen dat ik heel soms nog wel eens zin heb in een sigaret, maar die behoefte is zo weer weg.
    Nooit gedacht dat ík dit ooit ging vertellen aan een ander, maar het is toch echt zo. :)

En geloof me, ik heb het echt héél erg moeilijk gehad, de eerste 2 maanden.. Ik heb ook weleens stiekem een pakje sigaretten gekocht, waar mijn man (nog steeds) niks van wist. :)
    Ik ging dan tijdens het middagslaapje van K. in een uithoek van de tuin staan, zodat niemand mij kon zien, zodat ik héél erg snel een sigaretje kon roken. En het stomme was, dat ie nog niet eens lekker was! ;)
    Toen ik zo stiekem een paar sigaretjes gerookt heb, heb ik het pakje weggegooid, en heb er nooit meer 1 aangeraakt.

Succes, ik hoop dat je het vol blijft houden!

20. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tot nu toe nog steeds niet gerookt!!!!!!!!! Maar soms wel zin. Maar dan doe ik het niet. Net heerlijke %$#% gehad. Hellaas zonder peukje om na te genieten. Of zal ik zeggen Gelukkig!!!!!!!!
    Ik ben iig super trots op mezelf!

Share This Page