Aahhgggg

Discussie in 'De lounge' gestart door 1eKruimeltje, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Erg herkenbaar allemaal :D
    Ben nu en half jaar gestopt met roken en het wordt echt steeds makkelijker. In het begin at ik me gek aan kauwgom maar dat hoeft niet meer. Wel wat aangekomen maar ook dat gaat er ooit wel weer af.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jeuj het gaat nog steeds goed dus! Super!

3. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja het gaat zeker goed. Tot nu toe dan.

IK heb gehoord dat er voor stoppen met roken 10 kilo staat. Hoop dat het binnen de perken blijft. Maar ik probeer ook meteen maar wat minder te snaaien. Alleen wil dat niet altijd lukken.

4. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Hier is het blijven hangen op zo'n 4 kilo, was nog te overzien :D

5. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    En alweer een rookvrije dag. Moet echt wel oppassen met snaaien.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Bij mij kwam het eraan met de zwangerschapskilo's dus viel niet zo op haha!:D

Jaaaaa weer een dag niet gerookt goed zo!

7. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Goedzo!! Hier vallen de kilo`s ook mee .. Volhouden. ik ben nu ruim een half jaar gestopt. Toevallig zat ik net in de auto te denken aan lekker een peukie.. op zo een moment moet je sterk zijn. Maar het word minder!

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier ook goed, ik heb een gastric bypass gehad dus t snaaien wil hier zowieso al niet echt. Heb ik geluk mee.

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    niet doen natuurlijk... ga weg achter die laptop en ga een blokje om of ga iets doen! Ik ken het...ben straks in januari een jaar gestopt en vond het soms ook lastig maar dan ging ik wat ondernemen...
    denk aan dat je over 5 dagen mag testen, iets leuks wat je gaat doen dit weekend pffff afleiding...

10. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Afleiding heb ik met momenten. Maar er zijn ook momenten dat ik die niet heb. Maar goed ik hou vol. Al denk ik soms........ach schijt dat ene sigaretje. Gelukkig bleef het bij denken.

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hier ook iemand die gestopt is.. Dinsdag twee weekjes.. Het wordt echt makkelijker.. Maar dat snaaien, ik zit nu al aan de chocolade pepernoten :).. Kreeg de tip om wortels (kant en klare zakken) in huis te halen, dan kun je die pakken ipv zoetigheid. En je doet iets langer met die harde wortels dan met een zachte pepernoot.. (hoor mij :D)

Thuis en bij anderen gaat het prima, maar op het werk (en bij mn moeder!) heb ik er echt moeite mee..

Succes allemaal!!

12. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    FF een snelle update. Nog steeds niet gerookt. Al 11 dagen niet. Ik ga het gewoon volhouden!!!!!

Deel Deze Pagina