Erg herkenbaar allemaal Ben nu en half jaar gestopt met roken en het wordt echt steeds makkelijker. In het begin at ik me gek aan kauwgom maar dat hoeft niet meer. Wel wat aangekomen maar ook dat gaat er ooit wel weer af.
Ja het gaat zeker goed. Tot nu toe dan. IK heb gehoord dat er voor stoppen met roken 10 kilo staat. Hoop dat het binnen de perken blijft. Maar ik probeer ook meteen maar wat minder te snaaien. Alleen wil dat niet altijd lukken.
Bij mij kwam het eraan met de zwangerschapskilo's dus viel niet zo op haha! Jaaaaa weer een dag niet gerookt goed zo!
Goedzo!! Hier vallen de kilo`s ook mee .. Volhouden. ik ben nu ruim een half jaar gestopt. Toevallig zat ik net in de auto te denken aan lekker een peukie.. op zo een moment moet je sterk zijn. Maar het word minder!
Hier ook goed, ik heb een gastric bypass gehad dus t snaaien wil hier zowieso al niet echt. Heb ik geluk mee.
niet doen natuurlijk... ga weg achter die laptop en ga een blokje om of ga iets doen! Ik ken het...ben straks in januari een jaar gestopt en vond het soms ook lastig maar dan ging ik wat ondernemen... denk aan dat je over 5 dagen mag testen, iets leuks wat je gaat doen dit weekend pffff afleiding...
Afleiding heb ik met momenten. Maar er zijn ook momenten dat ik die niet heb. Maar goed ik hou vol. Al denk ik soms........ach schijt dat ene sigaretje. Gelukkig bleef het bij denken.
Hier ook iemand die gestopt is.. Dinsdag twee weekjes.. Het wordt echt makkelijker.. Maar dat snaaien, ik zit nu al aan de chocolade pepernoten .. Kreeg de tip om wortels (kant en klare zakken) in huis te halen, dan kun je die pakken ipv zoetigheid. En je doet iets langer met die harde wortels dan met een zachte pepernoot.. (hoor mij ) Thuis en bij anderen gaat het prima, maar op het werk (en bij mn moeder!) heb ik er echt moeite mee.. Succes allemaal!!