zwanger van tweeling?!!! Echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Jaimy en remco, May 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj meiden, vandaag moest ik al vroeg voor een echo omdat ik 2.5 maand geleden MK heb gehad dit is dan eigenlijk mijjn 3 de zwangerschap. Heb al zoontje 1.5. Alles zag er tot nu goed uit ben net 5 weken. Tot dat Ze twee holtes in me baarmoeder zach. Waar van 1 mooi vruchtzak met heeel ini mini vruchtje in zit en tot nu toe gezond uit Ziet, maat later natuurlijk nog 1. Maar nog niet mooi rond. Dus ze denken aan een tweeling. Maar durfen niet met zekerheid te zeggen. Ziet er erg raar uit op De echo omdat er twee holtes zijn. 1 juni terug komen om zo ie zo alles te checke vande 1 e vrucht, en kijke hoe die andere mischien ontwikkelt. !!!!!!!!! In mijn album staat de foto van die echo!!!!!!!!!!! Geef je mening ervaring mee ? Bedankt

2. claire1978

claire1978 Actief lid

Jan 5, 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jaimy en Remco!!!

Gefeliciteerd met de zwangerschap!!!
    Ik zie inderdaad ook dat er een holte lijkt te zijn die verder is ontwikkeld en waarin ik duidelijk het vruchtjezakje zie.
    De andere lijkt minder ontwikkeld, maar je zie wel de verdikking.
    Alleen (nog) geen vruchtjezakje. In juni weten jullie het in ieder geval zeker.
    Wens jullie na alle elende een hele goede zwangerschap toe en
    geniet ervan!

Groetjes Claire

3. Jaimy en remco

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Dankjewel voor je lieve reactie. We vinden het heel spannend!!!! Blij dat me echo goed was vergeleken met die mk echo. Kon zijn zijde me buren dat de ene eerder bevrucht is geraakt dab de andere. Mijn buren hadden de zelfde echo en werden er ook twee

4. Jaimy en remco

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    P.s. !!!!! Wat we bedoelen met de twee de holte is die naast de goede vrucht zit dat langwerpige zwarte vlak die naast die andere zit.

5. Starlady

Starlady Bekend lid

Sep 24, 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Spannend joh, had nog niet eerder zo een echo gezien, wel spannend... de ene is inderdaad wel mooier en ronder ontwikkeld. Even afwachten wat de ander doet dus...

6. sita80

sita80 Actief lid

Dec 10, 2009
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had dit ook
    dit kan ook oud bloed zijn
    kijk naar mijn echo in mijn album
    en bij mij was het oud bloed

7. Jaimy en remco

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Ik hoop het niet maar oud bloed van wat danijn mk is goed verlope. En zat niks meeret de echo.

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Moeilijk te zien, ik zie idd ook twee holtes maar ik heb zelf geen vroege echo gehad. Ik wist pas dat we een tweeling kregen toen ik een echo kreeg met 10 weken. Mocht je nieuwsgierig zijn in mijn fotoalbum staan er een hele hoop van onze meisjes

9. Jaimy en remco

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Ik ben zoooo nieuwschieeig wat zal het lang dure voor dat het 1 juni is pfffhhhh bedankt voor julliej reacties

10. bereke

bereke Niet meer actief

In mijn album staat ook een vroege echo als het goed is. En daar was nog niet op te zien dat het een tweeling is.

Spannend!

Oeps ik zie net dat de allereerste echo er niet op staat. Sorry...

11. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh wat bijzonder.. ik heb wel vroege echo's gehad (eenling) maar nooit een tweede holte gehad.. vind t wel raar dat je zo lang moet wachten hoor.. kun je niet eerder nog een echo krijgen??

12. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh euh.. en GEFELICITEERD natuurlijk.. (was ik ff vergeten..;) )

13. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Hier idem zie fotoalbum maar bij ons was het geen goed teken zei de gyne direct als de vruchtzakjes te erg van elkaar afwijken kwa vorm en grootte kan dat wijzen dat er maar 1tje het zal redden
    ofwel twins

en andere is een bloedprop...maar echt geen idee over 2 weken moet je meer zien!

succes!

14. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Bij heel veel TE vroege echo's zijn er vaak 2 vruchtjes vaak "overleeft" de tweede niet of gaat het hartje geeneens kloppen, dat noemen ze een vanishing twin en is vaakvoorkomend alleen bij vroege echo's zien ze het vaker (als je een echo doet na de 9 weken zie je ze vaak al niet meer) hier ook gehad, ze zagen een tweede vruchtzakje maar bij de volgende echo was er niets meer te zien (helaas)

15. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
  16. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    zie mijn album voor het voorbeeld van een tweeling!!

17. Zonnetje82

Zonnetje82 Nieuw lid

May 12, 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiii,

Ik heb ook zoiets alleen is het bij mij een vanishing twin. Gelukkig is er wel eentje:)

18. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Bij mijn 1e echo zag je ook 2 zwarte holtes ( 6 weken en 5 dagen). Die waren wel een stuk duidelijker dan deze maar goed mijn echo was wel ruim een week later natuurlijk.

Erg spannend voor jullie!

War Isademi zegt klopt wel, erg veel vrouwen zijn eigenlijk zwanger van een tweeling maar vaak zie je dat alleen op een hele vroege echo

19. miranda22

miranda22 Bekend lid

Jul 5, 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    bij mijn zoontje heb ik dit ook gehad maar was het andersom hoe we er achter kwamen.
    Was 5 weken zwanger en kreeg een bloeding, na 3 dagen een echo gehad en daar waren duidelijk 2 holtes te zien. 1 was een hele mooie vruchtzak met vruchtje en een kloppend hartje en de 2de was helemaal leeg dus had een miskraam gehad. En was dus zwanger van een 2ling maar mijn zoontje is helemaal gezond wel iets te vroeg maar helemaal goed ter wereld!!! wens jou en je partner heel veel suc6!
    groetjes miranda

Share This Page