Het zit er eindelijk aan te komen; begin volgend jaar verhuizen we hopelijk weer terug naar Nederland! Nu willen we het liefst een boerderijtje kopen in Twente, Salland of de Achterhoek, eventueel een opknapper. Het moet ons huis worden voor de komende 15 a 20 jaar, dus erg belangrijk. Daarvoor zoeken we dus een goede makelaar, die veel ervaring en verstand heeft van boerderijen, de markt, verbouwen/nieuwbouw en die eerlijk en open informatie geeft. Kan iemand mij een goede makelaar adviseren in dat gebied??
Het Oosten dus! Daar is het goed vertoeven, haha. Ik kan je niet aan een goede makelaar helpen, maar wat leuk dat je weer naar NL komt!
Nee, het is zo breed als ik al aangaf. Tussen Deventer en Almelo is het meest ideale gebied, maar we staan in principe open voor heel Twente, Salland en de Achterhoek.
ik woon in de achterhoek, bij ons heb je rgo makelaars, enning makelaardij en houvast. mooie rustige omgeving hier en lekker dichtbij de grens en een leuk centrum om te winkelen.
Berends en Naafs er staan trouwens behoorlijk wat boerderijen te koop in de omgeving, zit vast wat tussen
Post Jr heeft vestigingen in Almelo, Hengelo en Enschede. Wij hebben in de zomer onze woning via Post jr. Enschede verkocht en als aankoopmakelaar bij onze nieuwe woning gehad. Wij hebben er zeer goede ervaringen mee.