Advies makelaar in Twente/Achterhoek/Salland?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luun, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Het zit er eindelijk aan te komen; begin volgend jaar verhuizen we hopelijk weer terug naar Nederland!:)
    Nu willen we het liefst een boerderijtje kopen in Twente, Salland of de Achterhoek, eventueel een opknapper. Het moet ons huis worden voor de komende 15 a 20 jaar, dus erg belangrijk.
    Daarvoor zoeken we dus een goede makelaar, die veel ervaring en verstand heeft van boerderijen, de markt, verbouwen/nieuwbouw en die eerlijk en open informatie geeft. Kan iemand mij een goede makelaar adviseren in dat gebied??

2. Juleah

Juleah Actief lid

17 nov 2011
    471
    0
    0
    NULL
    Twente
    Het Oosten dus! Daar is het goed vertoeven, haha. Ik kan je niet aan een goede makelaar helpen, maar wat leuk dat je weer naar NL komt!

3. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Leuk zeg! Ik weet niet precies of je al een woonplaats/omgeving in je hoofd hebt ?

4. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Nee, het is zo breed als ik al aangaf. Tussen Deventer en Almelo is het meest ideale gebied, maar we staan in principe open voor heel Twente, Salland en de Achterhoek.

5. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    @Juleah: zie dat je ook in Twente woont, haha! Is zeker goed toeven, ik ben er geboren en getogen. !

6. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik woon in de achterhoek, bij ons heb je rgo makelaars, enning makelaardij en houvast. mooie rustige omgeving hier en lekker dichtbij de grens en een leuk centrum om te winkelen.

7. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Bijker makelaardij in Borculo!

8. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Thoma makelaars

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Berends en Naafs er staan trouwens behoorlijk wat boerderijen te koop in de omgeving, zit vast wat tussen ;)

10. karlijn

karlijn Niet meer actief

Post Jr heeft vestigingen in Almelo, Hengelo en Enschede. Wij hebben in de zomer onze woning via Post jr. Enschede verkocht en als aankoopmakelaar bij onze nieuwe woning gehad.

Wij hebben er zeer goede ervaringen mee.

Deel Deze Pagina