Nou, vandaag de echo gehad! Alles zag er keurig op schema uit, alles was goed in verhouding qua termijn (hoofdje, buikje, beentjes). Het zou geen tienponder worden zei ze, maar dat is ook wel verwacht aangezien ik zelf ook erg smal ben. Hartje klonk goed, het maagje en de blaas waren gevuld, lippen zagen er heel uit, hersentjes, middenrif, ruggentje enfin, compleet dus. De echoscopiste moest wat moeite doen voor de geslachtsbepaling. Er werd druk gepord in mijn buik om beweging in de baby te krijgen, want beentjes waren kuis gekruist . Ik moest zelfs op plaats even op en neer springen haha. Maar het is gelukt! Het is..............tromgeroffel................... ........................................................................................... ........................................................................................... ....................................een meisje! We zijn erg blij dat we hebben gekozen om het wel te willen weten.
Proficiat!!! Ik zit met hetzelfde probleem ook al twijfel ik niet. Ik wil het gewoon echt persé weten, maar vriendlief niet...... Mijn lijkt het gewoon heerlijk om gericht te kunnen shoppen en maar 1 naam te hoeven bedenken.