aai buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Odin, Mar 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Lol ik heb het nog niet zelf mee gemaakt, maar ik zat me net te bedenken dat het mischien handig is om een buikband te maken met een tekst erop bijv: Alleen kijken met de oogjes, of afblijven prive haha :p gekkigheid hoor maar moest wel ff lachen zag het al voor me :p

2. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Hier heeft nog niemand het geprobeerd, maar ik moet ook zeggen dat je er niet veel van kan zien, je moet het echt weten, dus dat scheelt waarschijnlijk :) Zou het zelf nooooit doen. Alleen bij hele naaste familie & vrienden, op hun eigen 'uitnodiging', bijvoorbeeld als zij de baby voelen schoppen en mij uitnodigen het schoppen te voelen.

3. Lum

Lum Lid

Aug 22, 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak het ook wel af en toe mee, maar heb er niet zo moeite mee, ben er gewoon een beetje op voorbereid ofzo :).

Wat ik wel raar vond was het volgende: Toen ik een maand of 4 zwanger was had ik nog niet echt een buik, mijn collega was 2 weken verder en die had echt een toeter. Een andere collega vond het dan nodig om steeds tegen mij te zeggen dat je nog maar zo weinig zag en trok daarbij ook gewoon mijn shirt omhoog! Over mijn shirt wrijven okee, maar ik vond het niet fijn dat ik dan ineens in mijn blote buik stond.. Verder wel een heel leuk mens hoor, maar dat had dan weer niet gehoeven :)

4. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Bij mij alleen mijn man, mijn ouders (die vragen het) en vriendinnen (vragen het ook). Broers ook even gevoeld (ook gevraagd). Heb nog geen vreemden gehad gelukkig, ik zou dat niet zo leuk vinden.

5. Rissie

Rissie Actief lid

Dec 12, 2010
    166
    0
    0
    ik werk in een kinderdagverblijf
    Den Hoorn
    ik irriteer me er mateloos aan als iemand dat doet ik heb echt soms van blijf van mijn buik af mijn eigendom toen ik niet zwanger was zat je er ook niet aan waarom nu wel.
    ik leg vaak snel mijn hand er onder en dan schuif ik de andere hand er heel subtiel af

6. Ik vond dit erg grappig om te lezen, op de eerste pagina van deze topic. Heb dit ook aan mijn ega verteld, en ze moest er enorm om lachen.

Share This Page