kado zoontje 2 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joel, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    T zegt t al. mijn moeder vroeg t vanmidag maar wat. broertje en zusje doen mee dus geen kleinigheidje. ik zei kleertjes of schoenen maar wil iets blijvends geven. t is de 2e zoon dus hebben echt te veel. iemand tips.!!!!!! We hebben huisje glijbaan fietsen tractors knutsel dingen trampoline.

2. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Mooie zomer of winterjas.
    Peuterbed

Lastig hier een beetje het zelfde probleem.
    En dan ook nog een tweede die een maand voor de verjaardag van mijn zoontje geboren wordt.
    Hoop niet dat hij kadootjes krijgt van de kraamvisite want dan weet ik helemaal niks meer te vragen voor zijn verjaardag.

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.000
    6.751
    113
    zuid-holland zuid
    hier hetzelfde probleem.. ik zat te denken qua speelgoed aan een garage, treinbaan, poppenhuis of een keukentje. Praktisch idd peuterbed of fietszitje voor achterop, trunki koffertje. Maar ik ben er ook nog niet uit.

4. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    Heb al fietszitje. zomerjasje heb ik al. toet toet auto is leuk. peuterbed wacht ik nog ff mee. pff ook rot leeftijd vind ik

5. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Hoi,

Wij hebben voor ons zoontje een werkbankje gekocht, daar is hij echt helemaal blij mee. Hij loppt de hele dag te "schroeven"enzo echt een schot in de roos hier:D

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Werkbank
    Winkeltje
    Kassa

Of een abbonnement op een dierenpark of zo in de buurt?

7. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wij hebben een loopfietsje gekocht, gewoon met 2 wielen, lekker ambitieus :)

Verder heb ik op haar lijstje staan:
    - boekjes
    - buitenspeelgoed: een speelhuisje of een glijbaan (of gecombineerd), zand/watertafel
    - duplo/little people/smartville speelgoed

8. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Quad 6v (accu)
    Safari pick up 12V
    Race auto 12V
    Go kart 6v

Mijn zoontje is nu 1.5 en heeft van oma en opa een race auto 6V die je op afstand kan besturen, dat vind ie helemaal geweldig en daar kan ie in tot een jaar of 4, dus die gaat lang mee. Hoop dat je wat leuks vind, succes!

9. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime

-Mooie hardhouten zandbak voor achter het huis + stoere echte graafmachine erbij van BRUDER SPEELGOED | De laagste Bruder prijzen op internet! Kom en zie het zelf! Ook onderdelen service. . Dat is echt mooi speelgoed trouwens.

-Ander speelgoed van Bruder (iets wat jouw zoontje mooi vind, vrachtwagens of anders).

-Alvast dekbedovertrekken en pyama's voor als hij aankomend jaar waarschijnlijk wel in een groter bed gaat ;) .. denk ik.....:)

10. lvd81

lvd81 Lid

8 mrt 2010
    72
    0
    0
    Wij hebben ook werkbank van Bosch gegeven toen ons zoontje 2 werd. Helemaal super!! Speelt er heel veel mee, ook de neefjes en vriendjes ;)

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    - Tafeltje en stoeltje om lekker achter te knutselen en te spelen
    - Pickniktafeltje voor in de tuin
    - Speelhuisje voor in de tuin / indianentent
    - Muziekinstrumenten
    - Groot klim- en klautertoestel voor in de tuin

Ow en dat abonnement op de dierentuin/speel of pretpark ind e buurt vind ik ook wel een goede! Ik zit een beetje in dezelfde situatie maar wij gaan Tycho over doen op zn 2e verjaardag in zn nieuwe kamer dus ik heb ook veel dingen voor daar gevraagd zoals kapstokje,schilderijtjes, dus aankjleding voor zn nieuwe kamertje.

xxx

12. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ja een cars werkbank gehad. oudste deed er niks mee en op gegeven moment versleten maar hij timmert wel graag ja. t is echt erg want wij hebben zooo veel en zelf bijna niks gekocht. maar ja krijg je met 2 jongens. zandbak hebben we al maar idd bruder tractor kan ik ok nog doen ja

Deel Deze Pagina