Slaapfeestje doen?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door juffie81, 25 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Mijn dochter wordt in juni 11 jaar. Ze wil graag een slaapfeestje geven. Vorig jaar had ze geen feestje. Er zouden nu alleen maar klasgenootjes komen, het lijkt mij prima. Ik ben alleen benieuwd of er ook ouders zijn die daar misschien bezwaar tegen hebben ivm Corona.

graag hoor ik jullie mening!
    Groetjes juffie81

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Je kan de ouders voorzichtig vragen hoe ze erin staan? Dat hebben wij vorig jaar ook gedaan en het viel reuze mee allemaal. Zelf absoluut geen bezwaar, leuk voor de kinderen!

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier staat ook nog een slaapfeestje op de planning. Ze is begin van het jaar 12 geworden en ik had toen al gezegd dat we het even uitstellen tot mei/juni. Nu wordt het dus eind juni waarschijnlijk. Ik zou er geen bezwaar tegen hebben. Wel zou ik het niet te dicht op de zomervakantie doen. Stel dat er iemand tussen zitten die corona heeft moet iedereen in quarantaine, dat zou lullig zijn met een vakantie op de planning.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.293
    113
    Hahaha als ik lees tot hoe laat sommige door mogen gaan zou ik het in ieder geval doen in en weekend waar je verder niks op de planning hebt staan:D

Verder informeren overleggen hoe andere er in staan. Zijn dat ook kinderen die nu ook over de vloer komen? Hoeveel kinderen?

Anders super leuk!!! Hopelijk gaat het door en kun je een nieuw topic openen met wat gaan we doen:D

5. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Hier ook een net 11 jarige die een slaapfeestje heeft gegeven. Ook is ze laatst bij een slaapfeestje van een vriendin geweest.
    Hoor het meer dat het gedaan wordt. Ze zitten ook ‘gewoon’ bij elkaar in de klas / sportvereniging dus andere contacten zijn het niet echt.

6. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.705
    2.384
    113
    Tja, op school zitten ze ook de hele dag bij elkaar. Dus ik zie het probleem niet, zeker als het om allemaal klasgenootjes gaat.

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier wel jonger (9), maar ook een slaapfeestje gehad en niemand had bezwaar - waren allemaal klasgenootjes, dus die zitten normaal ook de hele dag bij elkaar.

Deel Deze Pagina