Ik verlies sinds vanmorgen steeds vocht, dus denk dat mijn vliezen gebroken zijn! Heb alleen nog geen weeen. Verloskundige wil het even aanzien of het toch niet de slijmprop is, want die schijnt rond deze tijd ook heel waterig te kunnen zijn. Maar volgens mij niet zo waterig!!! Voel wel steeds wat eruit komen....
Oeh spannend! Voel je steeds een scheutje zeg maar? Dat had ik ook en het was vruchtwater. Het voelde ook een beetje "vettig"aan bij mij. Succes!!!!
Ik ben bijna 38 weken zwanger! Ga toch steeds weer twijfelen, want de vk zei dus dat het ook de slijmprop kan zijn. Maar die is toch veel slijmeriger? Het lijkt ook wel of er steeds meer druk op mijn buik komt, dus hoop echt dat het doorzet.
ga voor je duimen....en mocht jouw gevoel goed zijn heeeeeel veeel succes vandaag.....we wachten in spanning af.
Had net even op bed gelegen en er kwam steeds niks. En toen ik opstond kwam er toch weer vocht uit. Zat wel wat slijm bij.... Kan me gewoon niet voorstellen dat dat de slijmprop is. En mijn buik wordt af en toe hard... Nou spannend zeg!!
om het op gang te brengen is bewegen erg goed! je kan blazen op je vuist komt er vocht uit is het vruchtwater..
Ja ik blaas al steeds, maar dat komt er niks!! Moet er dan wat uitkomen als je blaast? Het komt steeds op een ander moment...
Meid ik wens je veel succes, erg spannend hoor zo is het bij mij 3 jr geleden ook begonnen. Helaas zette het bij mij niet echt door, bleef ik "lekken" en begonnen de weeen pas in de avond regelmatig te komen, en ivm de 24 uurs infectieregel moest ik de volgende ochtend richting ziekenhuis, had ik pas 1 cm ontsluiting, was mijn slijmprop nog niet verloren en ben ik pas in de avond met weenopwekkers en pijnbestrijding bevallen. Een uitputtingsslag met als resultaat een gezonde dochter! Ik wens jou een snellere en prettigere bevalling toe!
Ja de vk zei al dat als het inderdaad vruchtwater is en de weeen niet doorzetten dat ik dan naar het ziekenhuis moet. maar dan moet ik vanavond al zei ze .... maar wanneer weet je nou of het vruchtwater is of de slijmprop? ik vind het op vruchtwater lijken, net als bij de 1e. maar er zat net wel een beetje slijm bij 8)
spannend!! s6!! misschien als je een beetje op kan vangen?? als er witte vlokjes inzitten dan is het vruchtwater!!
ik weet het niet 2 dagen voor mijn bevalling begon ik waterig slijm te verliezen maar toen men vliezen braken merkte ik wel het verschil tussen slijm en vruchtwater! loopt het echt langs je benen of blijft het in je onderbroek?
Heb net gekeken, had een luier om! Het is wel vochtig en er zat slijm bij. Plakkerig witte slijm. Dat zijn geen kleine vlokjes...
mmm ik zou gewoon wat opvangen voor de zekerheid, ook moet het zoetig ruiken. Maar ik vermoed dat het je slijmprop is meid....