Hoi dames, Ik heb ff een vraag ik ben 33w en 2d zwanger nou heb ik het idee dat ik vanochtend last had van weeen, maar hoe herken je eigelijk weeen. Het gevoel wat ik vanochtend had waren buik karmpen met tusse pauze. Nou hoor ik wel vaker dat je voor weeen kan krijgen. Ik heb er nu geen slat meer van en heb ook de vk nog niet gebelt Ik wilde het nog ff aan kijken of het nog terug komt. Ben net ook nog naar de winkel geweest. Wel rust aan gedaan want heb ook last van harde buiken. Gr Tam
nou het zouden inderdaad voorweeen kunnen zijn! maar als het echte weeen zijn geloof me dat weet je gelijk! dat voel je! lijkt me niet zo vroeg! weeen voelen hetzelfde als menstruatiekramp alleen vele malen erger! maar op die plek ongeveer xxx
je herkent echte weeen indd wel.. in het begin zal je kunnen denken dat het voorweeen zijn omdat ze onregelmatig komen en nog licht zijn. maar wanneer ze met regelmaat en in ferquentie tenemen dan weet je het echt wel! ik weet niet hoe een begin van een bevalling voelt uit zichzelf omdat ik ben ingeleid en gelijk elke 2 minuten heftige rugweeen had. wat jij nu hebt zulle indd voorweeen zijn.. die kunnen ook met regelmaat komen ma als je bijvoorbeeld gaat douchen dan gaan ze weg en ze verdwijnen uit zichzelf ook weer na een tijdje. het kunnen ook indalingsweeen zijn dat je nu hebt.