Hoi Dames, Sinds mijn eisprong heb ik een branderig gevoel in mijn baarmoeder.... Is dit een symtoom? Weie herkent dit?
Hoi meis, voor mij is dat hete en branderige gevoel heel herkenbaar! Soms lijkt het wel dat je hele baarmoederstreek in de fik staat hihihi. Krijg ik ook iedere keer na mijn ei en dat houdt zeker 2 à 3 dagen aan mij bij. Heel veel succes! Liefs, waterlelie
hey ik zit in ronde 3 en herken dit zeker 1ste 2 rondes had ik hier geen last van nu wel vooral na mn ei maarja....ik weet hoe je lichaam je voor de ek kan houden dus ik weet t niet meer hoor heb ff een dipje....maargoed we zien t vanzelf het blijft spannend succes!
Ik heb er ook last van, en dan kleine subtiele steekjes links en rechts, maar heb al mijn ei gehad rond de 21ste.... anyway, daar ga ik van uit!
heykes ------------ ik heb daar nu ook af en toe last van ook al 1 week pijn in mijn onderbuik en onderrug enzijkanten borsten last van mss? heb jij daar ook last van ? groetjes
Die steekjes.... bedoelen jullie dan steekjes alsof er iemand met een naald prikt.... onder je navel (baarmoeder)?!?!
Ik denk dat te veel focussen op elke steek of raar gevoel die je ervaart niet goed is... je gaat dan misschien te veel voelen.... Nuchter blijven is moeilijk, maarja....je merkt het sowieso pas op en/of na je NOD of het raak is... Want hoe dan ook.... het vrouwenlichaam is echt complex.. Je kan alle zw.schapskwalen hebben, maar niet zwanger zijn. Of helemaal nergens last van hebben en wel zwanger zijn. Valt helaas geen peil op te trekken. Het lichaam is een ingewikkeld iets. Een steekje of krampje hoeft lang niet te duiden op een zwangerschap, maar een oorzaak van iets anders.