hai hai, de titel zegt het al. hoe zit dit ook alweer. ik verf mijn blonde haar meestal chokobruin. nu heb ik al tijdje weer pakje staan maar durf het nog niet. hihi. is het nou schadelijk of niet? staat niks op verpakking. heb trouwens diadem van schwarzkopf. en wat als je het wat lichter wil verfen ivm ze komende lente ed. want heb wel eens gelzen dat lichter juist weer niet mag. alle tips ed zijn welkom. want heb echt uitgroei dus meot nodig gebeuren.
het is niet schadelijk voor de kleine maar doordat je pebaalde hormonen aan maakt kan het zijn dat de verf niet pakt of helemaal verkeert pakt daarom word het vaak afgeraden liefs ancie
daar was ik ook al bang vor dus zul je zien dat ik dan ineens met rose haar loop ofzo whahaha. wel lastig hoor. want aangezien ik dus blond ben vanmezelf heb ik echt lelijke uitgroei nu.
ik twijfelde ook dus ik heb het aan me verloskundige gevraagd haar antwoord: verfen en blonderen kan geen kwaad voor de kleine als je gt maar in een goed geventileerde ruimte doet en een stofkapje voor (je mag t namelijk niet inademen) ik heb met 8 weken zwangerschap me haar choco bruin geverfd (moest 2x werd nl oranje dus zorg voor 2 verpakkingen) en nu heb ik t weer geblondeerd, t is niet helemaal blond maar nog wat donker dus over een paar weken doe k t nog een xtje
een vriendin is kapster geweest en die vertelde dat als je zwanger bent, je het beste je haar kanlaten verven bij de kapper, zij weten dat een kleur anders kan uitpakken en houden daar rekening mee met het mengen van de verf. ook gebruiken ze minder amoniak en waterstofperoxide dan wat er in de kant en klare haarverf zit .
ok miss toch beter ff naar de kapper dus. pff dat kost hem weer hahaah. maar jah wil dr ook neit zo bij blijven lopen. dus dna miss toch maar ff een afspraak maken. en dan miss meteen wat lichter. ben ik alvast een beetje ingedekt voor de komende lente en zomer.
dat ik het bruin lied verfen ws juist bij de kapper! daar werd t rood dus ik zou t ook gewoon lekker thuis doen en een extra pak halen scheelt weer een paar stuivers
Ik heb mijn haar gewoon laten verfen bij de kapper en met mijn haar is niks mis. Ik moest wel want je gaat ook niet met uitgroei lopen... Miss is het wel even beter dat je naar de kapper gaat, stel dat het roze wordt dan is het hun verantwoording. Ze hebben ook meer ervaring ermee en betere spullen ervoor.
Ik heb vorige week ook mijn haar laten verven bij een thuis kapstertje.. Ben er met groene plukken vandaan gekomen! Hield er wel rekening mee inderdaad dat het anders uit kon pakken dan normaal vanwege de hormonen en dat was dus ook het geval, dus nu maar weer iets anders proberen we blijven gewoon lachen hihihi..
kapster hier! verf kan geen kwaad voor de kleine. je moet er natuurlijk niet met je neus boven hangen maar dat snapt iedereen. enige wat er met haar verven is tijdens zwangerschap is dat de kleur beetje kán afwijken dan dat je gewend bent. Dan bedoel ik dat je misschien tintje lichter kan krijgen als kleur maar dat is vaak nauwelijks te zien. Kan ook zijn dat de kleur wat sneller vervaagd dan je gewend bent. niet schadelijk voor de kleine. Zwangere kapsters werken ook gewoon door en die staan hele dag in die lucht. gewoon verven dus! succes met je nieuwe haar kleur
Hoi, Je kunt je haar gewoon verven hoor Werk zelf als kapster, en moet er welvoor oppassen dat ik niet de hele dag sta te verven, maar het goed afwissel. Als er zwangere klanten zijn, is de eerste vraag meestal of er geverfd mag worden. Dit mag zeker, de verf komt namelijk op je hoofdhuid, maar verder niet in aanraking met je bloedbaan (en dus ook niet met je kindje).. Dus je kunt zeker lekker gaan verven! Pas alleen op als je het van donkerder naar lichter wilt doen, dit kun je beter bij de kapper laten doen dan zelf gaan "klussen", om gekke dingen te voorkomen..... Succes! groetjes, Brenda
Ik heb mijn haren 4 weken geleden geverfd, ik laat altijd een soort mengsel van 2 kleuren bruin erin doen, en nu had het iets te hard gepakt... was 3 dagen echt rood...
Mijn vk zei omdat er niet een duidelijk antwoord uit is gekomen of het schadelijk is of niet raad ze het niet aan om het te gebruiken maar ook niet af. Ik verfde mijn haar ook af en toe. Maar wacht voor de zekerheid gewoon tot ik niet meer zwanger ben! Als ik niet zeker weet of ik mijn baby schade aanbreng doe ik het liever niet.
Ik verf het pas na de bevalling weer.. Heb een uitgroei van hier tot en met tokio, maar me haar is sinds ik zwanger ben zo droog en poreus (het begint nu de laatste weekjes wel weer een beetje zijn volume terug te krijgen) dat ik het risico voor meer beschadiging van mijn haar togg liever vermijd.. Het kan indd geen kwaad, heb de kappersopleiding gedaan, maar ik doe het op dit moment togg liever even niet..
heb voor woensdag een afspraak staan. moest toch ook eigenlijk wle weer geknipt dus dan maar in een keer. en maar zien wat ze dan zeggen. want wil eigenlijk toch wel iets lichter maar zie hetn iet zitten dat het rood word oid hihi. dat past niet bij mij (heb ik ook al een gehad hihi) en ook niemand weet hetn og de horen het pas volgende weekend. dus beetje raar als ik wel eens met een andere kleur aankom.
Ik wil het vanavond zelf gaan kleuren, dus geen permanente verf. Heb donkerblond en wil het naar donkerbruin. Zal ik hier dan kleurverschil in gaan krijgen?
van licht naar donker heb je minder kans op kleurverschil dan dat je van donker naar licht gaat, want dan werken ze vaak met blondeer of waterstofp. 12%, en dat kan wel eens groen worden als je naar blond wilt. maar dat van jou moet vast geen probleem zijn, kán zijn dat het een tint lichter straks is dan je eigenlijk wilde maar je zal geen rood of groen haar krijgen hoor
Hihi niet dat ik morgen met groen haar naar mijn werk moet Nou ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken... Thanks voor de reactie.