aambei

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by sloep, Jan 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sloep

sloep Lid

Jul 26, 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige..

Ik dacht nog jaja die praatjes over aambeien tijdens je zwangerschap dat overkomt mij echt niet....:( hoe naief??

Na vorige week weer moeilijke ontlasting te hebben gehad.. en uiteindelijk een paar sinasappelen zo groot en hard eruit te hebben gegooid...uh gedrukt kwam er ook bloed bij...(ben nu 23 weken zwanger)

Nu voel ik echt een klein iets uit mijn achterste hangen en als ik nu naar het toilet ga komt er best wat helderrood bloed bij mee... Zodra ik klaar ben is dat ook weg...

Mijn vraag is nu gaat dit ooit nog over?? Wat helpt het beste? en dat kleine iets gaat dat nog weg???

Vezels eet en drink ik nu ontzettend goed. net zoals lauw water op een lege maag....

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

JA een echte zwangere kwaal! Welkom bij de groep! haha
    Je stoelgang is nu de veroorzaker....die moet zachter al dat ht nu is, wat vervelend zeg! Ik zweer bij lijnzaadoliecapules! Echt de moeite waard om te proberen.
    We zien vaak dat het door de bevalling nog een tikkeltje erger kan worden maar daarna word het weer beter, maar....het zal altijd een zwakke plek blijven.

Imke

Share This Page