hoi dames ik weet dat ik al last van bandenpijn heb en dat weet de verloskundige ook al... maar sins vannacht is het erger geworden... Ik heb nu sins gister avond vanaf een uur of 20:00 uur last van me onderrug echt gewoon pijn om van te janken het trek na me liezen en heb last van harde buiken maar nu trek het ook na me schraamlippen toe en voel daar binnen echt een druk lijk wel dat de kleine aan het indalen is maar kan dat al met mijn weken.... is het niet wat aan de vroege kant om zoiets te denken.... ik heb al een zoontje en ik weet het een en ander al maar dit heb ik nooit meegemaak... Ik kan daardoor moeilijk lopen zitten liggen en staan dus echt heel vervelend bij elke beweging wat ik maak doet het gewoon echt pijn en ben daardoor ook echt zwaar sagie.... Ik neem genoeg rust ga af en toe ff zitten dan weer liggen en dan weer lopen en zo de heletijd voor... maar niets help weet iemand iets of heeft iemand dit een keer gehad... want voel me echt ellendig erdoor...
dat weet ik niet de verlos had het er wel een keer over omdat ik hele erge bandenpijn heb het overkan slaan na weeen maar lijk me sterk dat dit weeen zijn want ze ouden elke sec aan dus er zit geen pauze of zo tussen weet niet hoe dat bij rugweeen zit nooit gehad namelijk...
Heb ze bij de eerste gehad en die zijn verschrikkelijk. Bel anders nog voor de zekerheid de verloskundige.
Kan al goed indalen zijn, mijn meisje was met 30 weken al aan het indalen. Het kan ook bandenpijn zijn, dat wordt ook steeds meer wat er aan hangt natuurlijk.. Maar bij twijfel kan je altjd bellen. Misschien een idee om een buikband/ondersteuning te gaan dragen?
bandenpijn heb ik heel erg maar ik kan idd een buikband dragen maar ik mag hem niet de heledag dragen omdat ik de heledag er bijna last van heb en volgends de verlos mag ik hem gaan halen maar omdat die van mij zo heftig is help het niet dus heeft geen zin moet gewoon veel rusten en rustig aan doen... maar ga morgen ff bellen want of het rugweeen zijn weet k niet weet niet hoe die voelen vandaar..