gevoeliger voor trillingen (van buitenaf)

Discussion in 'Zwangerschap' started by toch3, Feb 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,464
    17,409
    113
    Iemand hier ervaring mee en mogelijk een oplossing weet? Sinds ik zwanger ben (morgen 10weken) ben ik heel gevoelig voor trillingen. Zo voel ik nu het wasmachien centrifugeren wat ik daarvoor nooit voelde. Nou is dat wasmachien het ergste niet, ik was niet elke dag en niet de hele dag dus daar kan ik mee leven :D
    Maar waar ik wel tegenaan loop, wij wonen op een schip en de moter staat dus regelmatig aan waardoor de vloer in de woning voor mijn gevoel momenteel in een trilplaat veranderd. Natuurlijk trilde het altijd al, maar ik had er geen last van, voelde het niet eens. Maar nu word ik er misselijk van :( Niet zo misselijk dat ik er van moet overgeven, maar zo'n knoop-in-de-maag-misselijkheid.
    Iemand die misschien een oplossing weet? HEbben geen huis aan de wal dus daar kan ik niet heen ;)

2. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,464
    17,409
    113
    met auto-rijden weet ik niet of ik dan ook misselijk word, heb al weken niet meer in de auto gezeten

3. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

Dec 26, 2012
    1,029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat hoort er helaas bij je zintuigen zijn veeeeel gevoeliger. Na 16 weken werd dat wat beter bij mij.

4. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,464
    17,409
    113
    "wat beter" dus het bleef wel? :( Bij de eerste 2 had ik er geen last van (bij de eerste kotste ik toch wel :p ) maar nu... bahbah :(

5. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

Dec 26, 2012
    1,029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is er nog wel vooral gevoelig met geluid daar word ik echt kriegel van.

Share This Page