Hallo dames, Ik heb rond de 26.27 mn eisprong gehad.. Dus 24,25 en 27 geklust ongeveer.. Nu heb ik bruin/rode afscheiding.. Imk had nog testen van predictor in huis.. Dus die gebruikt maar deze is positief, ook binnen de 5 min zichtbaar.. Ik hoor dat weleens valse uitslagen van predictor zijn dus ik nog 1tje open gemaakt en onder de kraan gedaan, deze bleef wit.. Ik zou volgens schema trouwens 5 dec mn innesteling hebben gehad.. hoelang kan nu zo`n bloeding duren (1 week te vroeg ook trouwens) Sorry lang verhaal.. Alvast bedankt
Zoals ik het lees heb je nu een innestelings bloedingkje.. Dit houd geen dagen aan meestal, is vaak een beetje verlies en dan stopt het.. Je kunt de innesteling nooit helemaal goed berekenen want dit kan weleens wat dagen schelen mbt wanneer het vruchtje "een plekje" heeft gevonden.. Dus als het bloed/slijmverlies niet aanhoud zeg ik; Gefeliciteerd meis!
Net ook nog met cb getest de normale, en ik meen toch echt een + te zien.. Wel licht maargoed.. Bedankt voor je reactie xx
ik zou zeggen koop niet meerdere onduidelijke testen maar 1 goede duidelijke... tenminste dat vond ik wel zo fijn toen ik kocht clear blue digital was toen een paar euro duurder maar je hebt directe duidelijkheid niet van GOH staat daar nu een streepie of plusje?? nee er staat gewoon Zwanger 2-3 (of 4+ of 1-2 ofzo) of natuurijk niet zwanger.. heerlijk zo duidelijke test hoor
Bedankt voor de reacties! ik denk dat als mn bloedingtje gestopt is dat ik dan ga testen met de cb digitaal
mijn eerste testje was ook een predictor. heel licht was het, leek net een soort van schaduw streepje. zo licht.. daarna een plusje bij de cb test gezien, ook die was ontzettend licht maar een streepje is een streepje en een plusje is een plusje... gister het hartje zien kloppen dus van mij krijg je al heeeeeeel voorzichtig een proficiat!
Predictor was bij heel duidelijk en de cb een heel stuk minder.. Dusjaa dat maakt je dan wel een beetje onzeker.. Maargoed, ik wacht deze bruine/rode bloeding af en test daarna opnieuw. Of met cb digitaal of met die van de kv 2voor5.. Bedankt voor je reactie xx
Ik hoop het, aangezien ik weleens verhalen lees over Predictor met vals positief enzo.. Dusja wil me er niet al te veel op gaan focussen maar ik heb wel een `zwanger`gevoel zeg maar.. Erg moe, lage rugppijn, met vlagen mega misselijk en soms echt (vr)eetbuien.. Maar ik moet het gewoon echt even afwachten.. Al vind ik dat wel erruug moeilijk