Aambeien ...help

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Marjolein83, Aug 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marjolein83

Jan 3, 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige,

sinds ca 1 1/2 week heb ik last van aambeien :x
    Ik smeer sinds vd week met curanol, maar dit helpt niet echt. Een aambei is nl. uitgezakt en is ook blauwig (getromboseerd?), maar doet nog niet echt heel erg pijn gelukkig.
    De huisarts heeft al aangegeven niks meer te kunnen doen omdat het te dicht is op de bevalling.
    Maar ik zie nu zo op tegen de bevalling.... ik weet gewoon dat het erger gaat worden door het persen. Want heb na de bevalling van mijn dochter ook aambeien ad bevalling overgehouden, die overigens na een week wel bijna weg waren.
    Maar omdat eentje nu al bekneld lijkt wat moet dat wel niet worden na de bevalling. Ik heb ooit al een getromboseerde aambei gehad die de HA toen heeft opengesneden. Ik ga in het zkh poliklinisch bevallen, als het nu echt erg is kunnen ze dan na de bevalling de aambei al opensnijden?

pfff...wat een drama!
    Ik heb overigens geen last vd stoelgang, huisarts geeft aan dat het komt door de druk van de baby.

ik hoor het graag

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

vervelend. Ja, je moet echt wachten tot na je bevalling. Als je poliklinisch bevalt kun je wel vragen of er iemand naar wil kijken.
    Meestal willen ze het een kans geven, na de bevalling trekt een groot deel spontaan weg. Maar als je er veel last van hebt en al eerder dit hebt meegemaakt zou ik wel vragen of het na je bevalling verholpen kan worden. Succes!

Mirjam

Share This Page