Hallo, Sinds een kleine 2 wkn ,moet ik veel plassen en is de urine erg donker. Ik heb het vorige week laten testen op blaasontsteking en dit was niet het geval. Ook heb ik gedurende die 2 wkn ook al ontzettende dorst, kan wel liters per dag wegdrinken. Nu heb ik sinds 4 dgn ook erge hoofdpijn ,die per dag erger wordt. Sinds vanavond voel ik me er echt een beetje rot bij. Nou zei mijn vader net tegen mij is het niet je suiker? Zou dat kunnen? En moet ik nu met de vk of ha contact opnemen ,of kan het wachten tot maandag?
Hoihoi, Je mag het afwachten tot maandag tenzij de klachten niet te doen zijn dan moet je altijd bellen!!(naar je verloskundige!). OVerleg maandag even met je verloskundige via hen kan je een test kunnen doen. Hoeveel drink je? Want in de zwangerschap is het advies een liter meer dan buiten de zwangerschap te drinken dus dat is 2,5-3 liter per dag. Dat is best veel! Hoofdpijn kan een teken zijn van een tekort. Houd het in de gaten een extra controle kan nooit kwaad. Imke
Bedankt voor je reactie Nee had idd al besloten tor maandag te wachten. Klachten verergeren niet ,maar blijven hetzelfde. Ik denk dat ik van de laaste wkn wel 3 liter op een dag drink, Terwijl ik normaal echt erg weinig drink. Ik ga morgen de vk bellen