hallo ik had tijdens 26 weken bloedverlies, heb in het ziekenhuis gelegen a fijn mocht 3 dagen later weer naar huis toen 3 weken later weer bloedverlies, weer 3 daagse opname ziekenhuis nou was me vraag wie er nog meer bloedverlies heeft gehad en of ze de oorzaak er van wisten want mij konden ze dat niet vertellen misschien vroetijdige bevalling?
Ik heb met mijn eerste zw-schap vanaf 12 tot ongeveer20 weken bloedverlies gehad dat was een hematoom en met 28 weken heb ik het ziekenhuis gelegen met bloedverlies maar toen konden ze niks vinden... mijn zoontje is met 39 weken en 2 dagen hardstikke gezond ter wereld gekomen, dus het hoeft niks te zijn.....
Ik heb vanaf week 6 tot week 12 bloedver4lies gehad. Toen weer een beetje met 16 weken en daarna een weer met 22 weken. Toen ook een paar nachtjes opgenomen geweest. Het is nog een keer met 26 weken voorgekomen en gelukkig hierna niet meer. Bij mij komt het van een laagliggende placenta. Tegen mij werd ook gezegd dat ik rekening moest houden met een vroeggeboorte maar tot nu toe is alles nog heel rustig gelukkig!
bij mij is het geen laagliggende placenta ze hebben alles onderzocht zelfs op chlamydia wat ik zelf eigenlijk een beetje raar vond, en met de baby gaat alles gewoon goed die heeft nergens last van alleen waar ik me zo aan erger is dat ze 2 keer de zelfde onderzoeken hebben gedaan terwijl ze weten dat het niet aan me placenta ligt en de baby het voor de rest hardstikke goed doet, 2de keer dat ik in het ziekenhuis kwam weer zelfde onderzoeken kwam weer niks uit. maar ze hebben het ook niet verder onderzocht, en mag volgens hun nu gewoon weer thuis bevallen en hoef ook niet onder controle te blijven bij de gyneacoloog,
Ik heb met 22, 30, 32 en 34 weken een bloeding gehad. Die van 32 &34 weken gingen trouwens gepaard met weeen. Ik ben uiteindelijk met 36 weken bevallen van een gezonde zoon van ruim 8 pond. Men wist niet waardoor de bloedingen hebben plaatsgevonden. Mijn placenta lag laag maar niet zo laag dus het blijft gissen. Sterkte, ik weet dat het je heel onzeker kan maken. En goed naar je lichaam luisteren!