Hoi meiden, Het onderwerp zegt het al... Vandaag onze groeiecho gehad, bijna 34 weken. We kregen deze omdat ons 1e meisje 4360 gram was met 10 dagen te vroeg geboren! Onze tweede meid ligt nu conform normale gewicht, waarschijnlijk zo rond de 3500 gram tsjee wel apart de 2e die lichter is! Is dit herkenbaar? Had eigenlijk verwacht nu weer een flinkemeid op de wereld te zetten... xxx
Mijn tweede is ook kleiner dan zijn broer bij de geboorte dus ja dat kan wel al is het niet gebruikelijk. Meestal is nummer 2 groter
Je meisje is nu al bij bijna 34 weken zwangerschap 3500 gram? Of wordt ze geschat op 3500 gram bij de geboorte? In 6 weken kan ze nog flink groeien hoor, ze kan net zo goed rond het geboorte gewicht van haar grote zus uitkomen.
mijn dochter was 3670 g en mijn zoontje 3440, had ook verwacht dat hij wel groter zou zijn als zijn zus. Maar goed, ik denk dat er nog van alles kan gebeuren en zo´n groeiecho is niet altijd heel zuiver.
mijn eerste dochter was 4060 gram en onze tweede dochter was 3660. hier was de tweede dus ook lichter dan de eerste. geen idee waar het mee te maken heeft, maar idd is de ene baby de ander niet!
Met 34 weken heb ik bij Lisa ook een groei echo gehad, ze was toen ook gemiddeld geschat, zo'n 3200 gram (bij de geboorte). Ze is met 40 weken en 4 dagen geboren en woog 4490 gram . Vanaf een week of 37 gaf de verloskundige aan dat het waarschijnlijk toch weer een groot kindje ging worden. Ik heb het vermoeden dat Eva ook op het laatst veel was gegroeid. Toevallig vanaf het moment ongeveer dat ik met verlof ging (34 weken). Eva was trouwens 4350 gram.
Dank je wel voor jullie reacties Kortom het is leuk zo'n groeiecho, maar het zegt gewoon nog niets! Ja ik bedoelde inderdaad gem. 3500 gram bij de geboorte Ik ben vrij nuchter ingesteld hoor, dus nu ook maar gewoon genieten nog van de laatste weken en we zien wel! Allemaal een hele fijne jaarwisseling!
onze tweede jonge was een halve kilo lichter dan zn grote broer\ nu derde afeachten is een meisje maar is kwa metingen gemiddeld dus denk net als de tweede ongeveer
dochter was 6pond zoon was 8 pond bij mij is de tweede dus wel zwaarder als de derde maar niet nog zwaarder word