Het onderwerp zegt het eigenlijk al. Ik ben nu ruim 35 weken zwanger en heb deze zwangerschap nog geen enkele harde buik gehad. Dit is voor mij een onverwacht fenomeen aangezien ik bij mijn vorige zwangerschap zeer veel last had van harde buiken en mijn bmm is toen zelfs nog een paar keer opgemeten om ontsluiting uit te sluiten. Zijn er meer dames die dit herkennen?
ja, ik! Ik heb tijdens mijn vorige 2 zwangerschappen geen een harde buik gehad, geen enkele voorwee etc... Uiteindelijk ben ik 2x ingeleid en daar moet ik nu, volgens de vk, ook weer rekening mee houden
Ik eigenlijk ook niet , misschien heel vaag dat ik denk is dit er een. Bij het eerste kindje wel regelmatig harde buiken, die moest worden ingeleid , ivm geen weeen na gebroken vliezen. Bij de tweede ook geen harde buiken, maar daar verliep alles inclusief weeen heel normaal. En nu dus weer geen harde buiken bij 32 weken.
Hier ben ik zelf dus ook een beetje bang voor . Bij mijn eerste zwangerschap ben ik uiteindelijk bevallen bij 40w6d nadat ik de dag ervoor gestript was en tijdens die zwangerschap werd ik gek van de harde buiken.
Ik heb ook geen last van harde buiken. Ben zelfs nog aan het werk, werk als verpleegkundige. Na morgen heb ik verlof. Heb bij de vorige ook geen harde buiken gehad. Zoon 1 geboren met 38 weken en zoon 2 met 40 weken.
Aan jullie reacties te zien ben ik niet de enige. Ik ben me er ook van bewust dat je geen harde buiken hoeft te hebben, maar het verbaasde mij nogal dat ik ze deze zwangerschap niet heb en de vorige zwangerschap des te meer. @Monique79, dan gaan we gelijk met verlof. Ik moet donderdag nog een dagje werken en heb dan ook lekker verlof. Geniet ervan!
Bij de eerste heb ik ook geen enkele harde buik gehad en tot nu toe bij de tweede ook nog niet. Geen idee hoe het voelt, maar kan nog komen natuurlijk! Mijn bevalling is wel normaal op gang gekomen.
bij de eerste nooit een harde buik gehad, nu bij de tweede worden ze mij iets teveel. wat een rotgevoel is dat zeg bah
Dat heb ik ook een beetje. Ben 34 weken en kan me ongever 3 keer herinneren waarvan ik dacht: dit moet een harde buik zijn. Verder niks!
Vergeleken bij de vorige zwangerschap heb ik ze heel weinig. Maar daarentegen heb ik wel weer regelmatig last van menstruatie achtige krampen. Ook niet fijn, alleen wordt m'n buik daar verder niet hard van.
ik heb ook helemaal niet last van harde buiken. bij de eerste had ik ook nergens last van. ook een normale bevalling gehad wel twee weken te vroeg maar dat geeft niks. groetjes friesemeid
Ik heb ook nog helemaal geen harde buiken gevoeld....en iedereen die zegt dat ik het echt wel zou weten als ik een harde buik zou hebben dus dan heb ik denk ik nog geen harde buiken gehad!
Hier ook nog geen enkele harde buik gehad! Eigenlijk amper wat gevoeld, bijna geen bandenpijn (alleen na al 30 min aan het stofzuigen te zijn geweest), geen krampen, geen harde buiken en geen indalings- of voorweeën! (wel een kind dat pijnlijk hard kan trappen )
Hier ook niks bij de eerste en nu eigenlijk ook niet. De ongi krampjes onderin af en toe maar verder niet
Bij mijn dochtertje had ik heel veel harde buiken, vanaf heel vroeg begon het en had het wel elke dag. Nu ook wel eens een harde buik, maar niet zo vaak/erg als toen.
Hoi speentje. Heb vandaag de laatste gemaakt. Geniet jij ook van je verlof en succes met de bevalling.