Wie o wie heeft ook rond week 34 erge aambeien met trombose stolsels gehad en hoelang duurde dit voordat de pijn minder werd ? Ik heb zalfjes slaappillen etc.. iemand nog tips het doet zo n pijn! Ik beval nog liever ! Ze willen er liever niet in snijden wegens infectie gevaar etc. Zie t gewoon allemaal even niet meer zitten van de pijn.. zit nu op dag 3 met enorme pijn..
ai dat doet erg zeer weet ik uit ervaring. Bij mij heeft de huisarts er wel in gesneden maar het was zo terug. Ik was niet zwanger en kreeg diclofenac. Na een paar dagen werd het minder pijnlijk
Nou hier dus..ben er net een beetje vanaf... 2 tubes sperti en een tube vaseline met lidocaine verder Wat een hel!!! Heb 3 dagen in bad geleefd. na een week was de ergste pijn weg. Nu ruim 2 weken verder kan ik zeggen dat ik er redelijk vanaf ben en weer normaal naar het toilet kan.
Had jij ook grote stolsels ? En kon dit dus vanzelf wel oplossen?oohh wat een drama.. k leef ook onder de warme douche..
yep, de aambei zelfwas zo groot als mijn duim! hij liep van voor tot achter zegmaar en er zaten 2 grote stolsels. kon hem ook niet wegduwen of masseren maar ze lossen inderdasad wel op..alleen het duurt lang heb wel eerder wat last gehad van aambeien maar nooit zoals nu. ben nu ook nog steeds aan het smeren hoor..maar ik word niet meer geleefd door mijn aambei
Ik heb er ook heel erg last van gehad afgelopen week, ik heb toen curanol tabletten en zalf gekocht en dit in combinatie met elkaar gebruikt. Daarnaast merkte ik dat ik op een of andere manier door heel donker brood last kreeg van mijn ontlasting, ben dus ook overgegaan op half bruin/wit brood en nu heb ik ook weer regelmatige ontlasting! Ik kreeg van de HA ook zakjes die je ontlasting zachter zouden moeten maken maar die heb ik niet hoeven te gebruiken! Sterkte iig!!
Wat een hel hel he meiden.. ik ga vanmiddag weer naar de huisarts sta op mn kop. Nancy wat was de reden bij jou dat ze t niet open sneden?
De reden dat ze er niks aan doen is omdat de kans dat bij het persen de aambei weer terugkomt erg groot is. Daarbij heb je ook nog het risico van infectie. ik heb trouwens ook nog lactulose gebruikt..maar het gevolg was dat ik de volgende dag 3 keer moest en de boel stukging..AUW. daar ben ik dus weer mee gestopt maar ik was al 2 dagen niet geweest dus was wel blij dat ik het kwijt was. Volgens mijn verloskundige was sperti, curanol, hemoclin allemaal hetzelfde. ik moest het 2 weken de tijd geven..maar na een week had ik het ergste gehad gelukkig. heb me wel echt suf gesmeerd met die lidocaine zalf..dat was het einige wat verlichting gaf..maar het werkt maar kort..dus blijven smeren.