Hoi ik heb misschien een rare vraag. Mijn vrouw is 19 weken zwanger en alles gaat goed. Alleen ben ik het weekend toen ik haar over haar buik wou wrijven uitgegleden en kwam ik vrij hard met mijn hand op haar buik (leunde er als het ware op). Dit is iets waar ik me zorgen om maak. Kunnen jullie mij vertellen of dit kwaad kan of niet? Alvast bedankt
Hoi Bandit4213, Als ze verder geen bloedverlies heeft gehad, géén zorgen maken hoor. Hooguit kan je vrouw erna wat harde buiken of een onprettig gevoel hebben gehad in haar buik. Dan hebben haar spieren even een kleine optatertje gehad. Maar je kindje is gewoon meegeveerd in zijn met water gevulde ballon en heeft hier verder niet veel van gemerkt. Groetjes Brigitte
[ Oke dat is een hele opluchting,maakte me al zorgen. Bedankt voor je reactie quote="Brigitte"]Hoi Bandit4213, Als ze verder geen bloedverlies heeft gehad, géén zorgen maken hoor. Hooguit kan je vrouw erna wat harde buiken of een onprettig gevoel hebben gehad in haar buik. Dan hebben haar spieren even een kleine optatertje gehad. Maar je kindje is gewoon meegeveerd in zijn met water gevulde ballon en heeft hier verder niet veel van gemerkt. Groetjes Brigitte[/quote]