5 weken overtijd

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dieselientje, 8 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dieselientje

Dieselientje Actief lid

8 feb 2008
    101
    0
    0
    Hallo
    Ik ben 2 januari gestopt met mijn pil ivm mijn stopweek. Ik had 4 januari ongesteld moeten worden..nu inmiddels 5 weken verder ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik heb de laatste keer 2 strippen achter elkaar doorgeslikt (doe ik altijd en wordt altijd na stoppen 2 dagen later ongesteld), maar van de laatste strip ben ik 4 pillen vergeten. Nu heb ik al verschillende testen gedaan maar deze wijzen allemaal negatief uit.. Kan het zo zijn dat ik niet genoeg HCG hormoon aanmaak en dat ik evengoed zwanger ben? 2 weken gelden heb ik verschillende zwangerschapsverschijnselen gehad, maar deze zijn weer allemaal verdwenen. Ik heb nog alleen een erg opgezetten onderbuik en heb ineens een erg vette huis in mijn gezich en veel puistjes. De dokter heeft me (na 3x aandringen) eindelijk doorverwezen naar de gynaecoloog..

Groetjes Rianne

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Rianna,

ik denk niet dat je zwanger bent, want als het een miskraam zou zijn of een jonge zwangerschap, dan moet je inmiddels al wel een positieve test hebben. Ik weet niet of de gyn hierin meerwaarde heeft, maar dat is afwachten. Hij kan een echo maken, maar het kan ook gewoon zijn dat je lichaam even van slag is van de nep-hormonen van de pil, ookal heb je er normaal nooit last van. Ben je na je stopweek na 2 jan nog begonnen met een nieuwe strip?

Groetjes Brigitte

3. Dieselientje

Dieselientje Actief lid

8 feb 2008
    101
    0
    0
    Nee ik ben na 2 januari niet meer gestart met de pil. Ik moest van de HA afwachten totdat ik weer ongesteld word..

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Tsja, dan zit er toch niets anders op dan toch nog even af te wachten op wat de gyn gaat vinden.

Groetjes Brigitte

5. Dieselientje

Dieselientje Actief lid

8 feb 2008
    101
    0
    0
    Ik heb vanmorgen een test gedaan en hij was POSITIEF! Dus ben toch zwanger na 5 weken overtijd en weet ik veel hoeveel negatieve testen!

6. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Gefeliciteerd! Ben heel blij voor je. Wat een eigenwijs ding, nu al, haha! Bij de gyn of de vk zul je na een echo wel achter de termijn komen, want dat is nu natuurlijk nog een beetje onzeker.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina