Heb al een maand of 3 last van buikpijn en misselijkheid! Me huisarts stuurde me naar me gyn omdat volgens haar me eierstok rechts geirriteerd was. Deed voor de zekerheid een zwangerschapstest, maar was neg. De gyn maakte een echo en zei dat de eierstok er al beter uitzag en bijna weer geheel normaal was. Hij schreef me de pil voor ter voorbereiding op ICSI. De buikpijn blijft echter terugkomen. Evenals de misselijkheid! Ik heb het gevoel dat me buik ook wat is opgezet! Voel me alles behalve prettig zo! Ook blijft me temp hoog. Gister zelfs 37,8 en vandaag 37,4. (normaals rond 36,8) Kan dat door de pil komen? (microgynon 30) Waar kan mijn buikpijn en misselijkheid op duiden? Ook sporadisch tussentijds wat druppeltes bruin/roze bloed bij het afvegen. Hoop dat ik snel antwoord krijg, want ik maak me best zorgen! Liefs Marjo
Hoi Marjo, Wat vervelend zeg! Ik zou omdat de buikpijn is teruggekeerd en je er niet prettig bij voelt maandag contact opnemen met de gynaecoloog. En hem evt nogmaals te laten kijken. DIt is niet fijn,zo! Groetjes imke
Hoi bedankt! Kan dit ook duiden op een blaasontsteking misschien? Ga morgen ff langs bij me huisarts met ochtendurine. Ben eens benieuwd! Liefs Marjo