Hoi, Heeft iemand daar ook zo'n last van: restless legs? En kan je er iets aan doen. Man wat is dat vervelend!!!
heb je daar nu al last van? of had je voor de zwangerschap er ook al last van? als je het gevoel heb niet stil te kunnen zitten even een rondje lopen door het huis oid dat helpt bij mij wel een beetje....
Regelmatig met je benen omhoog zitten, een kussen onder het voeteneinde van je bed leggen waardoor je benen wat hoger liggen 's nachts, benen masseren van onder naar boven voor het slapen gaan, niet met je benen over elkaar zitten. Het is echt heel vervelend, weet ik helaas uit ervaring. Ik had het ook al vroeg in de zwangerschap en het is bij mij alleen maar erger geworden...
Hier ook last van.. ik doe mijn benen bewegen tot het minder is, verder weet ik niks word er wel gek van. heb het altijd in de zwangerschap.
Ik heb het ook. Dacht dat magnesium helpt. Had een supplement van floradix met magnesium en vond het helpen ook tegen kramp.
Ik heb het wel eens eerder gehad, maar heb lijkt erger te worden. Nog een puntje om te overleggen dus.... Voeteneind staat omhoog. En bewegen werkt wel, maar is irritant als ik probeer te slapen.... Bedankt!!
Hier ook eentje.. Nu 2 weken weer. Vorige zwangerschap ook rond die termijn. Hier helpt masseren voor het slapen gaan. En voor het naar bed gaan nog even wat bewegen. Ik had de neiging om lekker op de bank te kruipen in kleermakerszit, nu vouw ik voor het slapengaan nog even staand een wasje, of ruim speelgoed op van nr1. Dan komt er nog lekker wat bloed door je spieren..
Hier ook Ik heb daarbij ook nog eens last van spataderen en kuitkrampen. Ik lig ook in bed met kussen onder mn voeteneind en sinds paar nachten met beenwarmers aan.. dat lijkt wel te helpen tegen de krampen. En inderdaad voor het slapen gaan nog even wat doen!
Mijn vriend laat de hond uit s'avonds, misschien moet ik maar mee gaan lopen.. (Wij wonen midden in de bossen, het is hier aarde donker! Wordt ik niet blij van...)