Hallo, Vanochtend voor het eerst getest, 3 nagen na NOD. 10 juli laatste pil gehad. Toen keurig na 28 dagen lichtrood bloedverlies en dag erna bruin en toen.... over. 3 dagen niets en toen zette het door. Als ik uit mag gaan van de 28 dagen voor ronde 2, zou ik 7 sept mijn NOD hebben. Om het half uur moet ik plassen, ben veel moe en zo nog wel wat mogelijke sympthomen. Voorgenomen om vanochtend te testen. Vanochtend strepen bruin in string Toch getest en zie mijn album voor resultaat. Heb naar de huisartsenpraktijk gebeld en de vraag gesteld aan de assistente of ik toch beter vrijdag nog een keer kan testen (bijv. ander merk, dit is kruidvat). Ze laat mijn huisarts vanmiddag even bellen. Zou ik al een beetje blij mogen zijn. Heb heel veel positieve reacties hier op het forum (bruinverlies is trouwens weer weg!) maar durf het nog niet te hopen en al helemaal niet te geloven. Heel graag een reactie. Inkie
HOi inkie, Een positieve test is een positieve test dus ja je mag blij zijn. Je kan altijd nog een test doen dit kan je ook bij je huisarts laten doen. Wij kunnen helaas niet elke dag vragen beantwoorden daarom vragen wel je een beetje geduld te hebben. We vergeten je echt niet maar omdat we deze vragen beantwooden naast een fulltime baan,kunnen we niet alle vragen die op een dag gesteld worden beantwoorden. Imke
O maar zo bedoelde ik het niet Imke, ik was alleen bang dat ik de vraag verkeerd had geplaatst, dat deze hier niet hoorde zeg maar. Ik durf alleen bijna niet te testen... veel te bang dat ik me de eerste positief verbeelde.. Tis wat! Bedankt voor je antwoord!