Ervaringen mama's met meerdere kindjes: uiterlijk borsten

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Chipske, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Het is ruim een jaar na de bevalling van mijn dochtertje (en het 8 maanden lang borstvoeden) zeer triest gesteld met mijn borsten :cry:
    Voorheen had ik mooie, stevige, ronde borsten :oops: , maar ze zijn erg geslonken en slap. Nog net geen theezakjes zeg maar...
    En ik voel me daar best rot over.

Daarom vraag ik me af:
    zijn er hier mama's wiens borsten na een volgend kindje weer mooier zijn van uiterlijk dan ze waren na het eerste kindje?

[-o<

2. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Ik gaf mijn dochter borstvoeding en mijn borsten zijn geen thee zakjes geworden, had nog steeds een mooie d-cup en dat was 7jaar geleden ;) ik heb ook gehoort dat het niet door borstvoeding komt,denk gewoon aan de weefsels in je borsten,mijn moeder bv heeft nooit borstvoeding gegeven en die heeft nu wel theezakjes,.maar die is dan ook ouder.

3. Cin11

Cin11 Lid

28 okt 2008
    85
    0
    0
    Mijn borsten zijn ook hetzelfde gebleven. Heb 2 maanden bv gegeven (waarvan 1,5 maand ft gekolfd). Ik was er vooraf bang voor omdat mijn moeder wel theezakjes had gekregen, maar bij mij zie je geen verschil! Heb wel stevige bhs gedragen.

4. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Ik was na mijn eerste kindje ook helemaal niet blij meer met mijn borsten. Heb een D- cup en in een bh gaat het wel. Maar als ik naakt voor de spiegel sta, dan schrik ik toch wel.

Ik weet nog niet hoe het is na mijn tweede kindje want die moet nog komen. ;)

Ik heb trouwens geen borstvoeding gegeven en draag altijd stevige bh's.

Groetjes

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb nog maar 1 kindje, maar mijn borsten zijn een maat groter dan voor mijn zwangerschap. Inmiddels wel op gewicht enzo hoor. Heb wel bv gegeven. Dus er is hoop ;)

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier nu 15 maanden borstvoeding en mn borsten zijn iets voller dan ze waren voor de zwangerschap, maar 'leger' dan de eerste maanden na de bevalling.

Overigens zeggen ze dat niet de borstvoeding zorgt voor verandering in de borsten maar gewoon de zwangerschapshormonen!

Hoe dan ook ik hoop voor je dat je theezakjes verdwijnen! En anders, je hebt er prachtige kindjes voor terug gekregen zegmaar ;)!

Liefs, Hanneke!

7. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Dat het aan de zwangerschap zou liggen ipv de borstvoeding heb ik inderdaad ook al vaker gelezen/gehoord.
    Maar dat vind ik eerlijk gezegd weinig zeggend, want dit is niet te onderzoeken.

Super voor de meiden die een andere ervaring hebben dan ik; wiens borsten na de zwangerschap:borstvoeding wel hetzelfde of groter zijn dan ervoor! Zou graag in jullie schoenen staan ;)

Jammer dat er geen mama's gereageerd hebben die na hun 2e kindje vollere borsten hebben dan na hun 1e kindje.
    Van dat soort berichtjes zou ik namelijk erg blij worden :D

En bolbuikje, natuurlijk weet ik het heus wel allemaal te relativeren.
    Ik heb er inderdaad een prachtige dochter voor terug gekregen, dus dat ik op mijn lijf heb moeten inleveren is niet van levensbelang. Maar wel jammer 8)

Deel Deze Pagina