fietsen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ellen291982, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hallo meiden.

ligt het aan mij of moeten jullie er ook niet aan denken op de fiets te stappen? ik ben 5 weken geleden bevallen. Ik had zo;n papiertje gekregen welke oefeningen ik moest doen en fietsbewegingen enzo mag ik pas met 6 week doen (had vacuum bevalling en ben ingeknipt en gescheurd). Maar wanneer zijn jullie weer gaan fietsen? Het lijkt me dat het pijn doet zo'n hard zadel. (klinkt misschien stom)
    Maar soms is de fiets zo handig en dan wil ik er zo opstappen en dan de fietskar met de kleine in de maxicosi erin en dan hup weg, maar dan denk ik nee dat lijkt me nog geen goed idee.

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik ben ook ingeknipt (vaccuumbevalling) en moest er ook nog niet aan denken hoor! Daarbij was ik in februari bevallen en ben dus weer op de fiets gestapt toen het ook lekker weer werd. Was denk ik met zo'n 12 weken pas! En nog bij bepaalde bewegingen trekt t iets.

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb wwn tangverlossing gehad met flinke knip en hechtingen (die loslieten). Ik heb na ongeveer 9 weken voor het eerst gefietst. Ik voelde het litteken duidelijk zitten en kan het nu nog steeds voelen. Echt ontspannen is het niet...

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik ben nu niet gescheurd niks dus zat binnen 2 weken alweer op de fiets, maar na mijn eerste zwangerschap heb ik daar echt langer mee gewacht ik denk wel een week of 10.

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik ging pas na 4 maanden weer op de fiets..

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    ik zat na een maand weer op de fiets. Ik heb er niet eens bij stilgestaan. Gewoon hup gaan fietsen en geen enkel probleem.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha sannaa ja zo kan het ook natuurlijk.

Ik moet er nu nog niet aan denken. En meerdere van jullie vonden het dus eng. Ik heb geen rijbewijs en geen auto dus ben al sneller aangewezen op de fiets. Maar gelukkig won ik in het centrum dus ik kan boodschappen lopend doen. Ik kijk wel wanneer ik het aandurf. Nu nog niet in iedergeval.

Deel Deze Pagina