aambeien

Discussion in 'Zwangerschap' started by rianne23, Nov 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rianne23

rianne23 Actief lid

Feb 1, 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    nou het zegt het al.ik loop nu sinds een week met aambeien die zeer doen. het voelt alsof ik de hele tijd wat tussen de billen hebt zitten:pals ik de grote boodschap doe,doet het na die tijd gelukkig niet meer zeer dan anders, maar als ik ga bevallen ben ik bang dat ze zo enorm groot worden:$

wie weet een huismiddeltje of een ander middeltje die de pijn wat laat afnemen en waarbij de aambei straks snel weg trekt??

gr rianne

2. pina123

pina123 Bekend lid

Jun 30, 2008
    598
    0
    0
    Hoi Rianne,
    Je kunt via curanol.nl zalf en pilletjes bestellen voor aambeien.
    Dit is speciaal gemaakt voor zwangere vrouwen, naja ook voor spataderen geloof ik.
    Maar je kunt het gewoon via hun bestellen en je hebt het een dag na de bestelling al in huis! Super dus!

Ik moest het eerst via de vk steeds bestellen en dat duurde zo lang, vooral als het weer eens op was.
    Maar dit helpt echt wel hoor!
    Succes ermee!

3. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

Oct 22, 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Curanol zelf heeft hier prima geholpen. Paar dagen smeren en ze waren verdwenen. Ik heb het zelf gewoon bij de drogist gekocht.

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    hoe vaak smeerden jullie die zalf want dat staat er niet op

5. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

Jul 8, 2009
    599
    0
    16
    Je mag de zalf volgens mij wel na iedere ontlasting erop smeren. Sowieso 2 keer per dag maar ik deed het na mijn bevalling wel 6 keer per dag. In combinatie met die pilletjes helpt het heel goed tegen de aambeien die waarschijnlijk na je bevalling zijn geëxplodeerd ;)

6. Mundy

Mundy Lid

Jul 27, 2009
    19
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Grootegast
    Ik gebruik ook Curanol zalf. De pilletjes moet je volgens mij een recept voor hebben, maar de zalf kan je gewoon zelf kopen.

7. Carolyn

Carolyn Actief lid

Jun 2, 2008
    317
    0
    0
    Ik ga zo dadelijk in Amsterdam bij de Geboortewinkel de Curanol zalf én de pillen ophalen. Schijnt dat ze de pillen een jaar lang niet mochten verkopen maar dat het nu dus weer mag. Dacht dat dit wel nuttige info was voor degenen die in Amsterdam en omgeving wonen. Je kunt dus alles gewoon zonder recept kopen aangezien het homeopatisch is.

Share This Page