Even een vraagje. Hoe weet je dat je aambeien hebt? Ik voelde onder de douche gisteren twee uitstulpingkjes zeg maar. En fijn met naar de wc gaan voelt het ook niet. En lang staan is ook niet prettig. Weet iemand of dit aambeien zijn. En wat kan ik eraan doen?
Klinkt als aambeien. Anders even je partner er naar laten kijken? Curanol zalf/tabletten helpt goed, otrivin neusspray erop spuiten. Slinken ze goed van. Met andere middelen geen ervaring.
Denk ook dat het kleine aambeien zijn. Snel curanol erop smeren, voordat het erger wordt. Hier had ik veeeeeel meer last van de aambeien dan van mijn hechtingen
Het klinkt inderdaad als aambeien. Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat je ontlasting zacht is/wordt zodat het niet erger wordt. De curanal werkte voor mij niet. Maar sperti wel, de pijn was snel minder en na een dag helemaal weg.
ik heb er nu ook zo een last van maar mijn vraag is hoort het ook te jeuken zo irritant heb ook curanal besteld zalf en tabletten hoop dat het werkt
Hier ook last van aambeien na de bevalling....( 12 dagen geleden) en heb meteen curanol tabletten en zalf gebruikt.... het is nu al een stuk beter....en de jeuk hoort ook bij aambeien... erg vervelend he?! sterkte meid!
Misschien nog een tip: wat bij mij heel goed werkte (en nog steeds): 's ochtends Cruesli Vol Vezel eten zodat je ontlasting iig zacht blijft en niet zo pijnlijk is!