had even een vraagje: Waren jullie kindjes ook heel druk de laatste weken? Net voordat de bevalling begon? en hadden jullie ook veel wit/gelig vloed?
vanaf week 37 was onze dochter heel rustig in de buik... waardoor ik ook vaak aan de ctg moest. tot die tijd was ze echt super druk! wit en gelig vloed heb ik bijna mijn hele zwangerschap door gehad en nu weer trouwens
Net als bij Cherryl was mijn zoontje vanaf 37 weken ook een stuk rustiger waardoor ook ik geregeld aan de CTG moest.
Ik ben dan nog niet bevallen, maar morgen uitgerekend. Maar wat jij beschrijft heb ik allemaal. Qua afscheiding en mijn beebje is enorm beweeglijk. Ben benieuwd of het gauw gaat beginnen of dat het nog 1 a 2 weken duurt...
Mijn zoon is tot op de allerlaatste dag druk geweest; gek werd ik ervan! (al vond ik het ook wel errug gezellig, hahaha) Had constant her en der uitpuilende ellebogen, voeten en billen * bevallen bij 41+3 * Vloed heb ik eigenlijk de hele zwangerschap heel veel gehad. Was niet meer of minder tegen het einde.
Met mijn 1e zwangerschap was mijn dochtertje met 34 weken heel erg rustig..maar met deze is het anders haha...Misschien omdat het een jongetje is?? Afscheiding heb ik ook wel heel mijn zwangerschap gehad (beide) maar nu is het meer geworden...
nee juist rustiger op het laatst voelde ik mijn dochter helemaal niet meer waardoor ik aan de ctg moest.