Wie zn kleine is gehaald met vacuumpomp. Hebben jullie hier last van gehad, en hoelang? Ik nogsteeds last helaas, lijkt soms wel erger te worden
Onze dochter is met de vacuum gehaald. Hoe bedoel je: last van hebben? Ik ben flink ingeknipt en daar heb ik lang last van gehad. Mijn perineum is nog steeds gevoelloos, het gevoel zal nu wel niet meer terug komen. Bij mij duurde het vrij lang voordat het weer een beetje gewoon was.
Wat bedoel je met 'er last van hebben'? Mijn dochter is met vacuum geboren maar kan me niet herinneren dat ik specifiek van die vacuumpomp last heb gehouden. De knip had ik een week wat last van, daarna werd 't al gauw beter. De weken daarna voelde ik alleen af en toe de hechtingen wat zitten. Verder eigenlijk een heel voorspoedig herstel gehad.
Ik vond de weken na mijn bevalling (op het genieten van mijn zoontje na dan ..) echt ERGER DAN DE BEVALLING ZELF!! Bah, rot knip, stom mens dat me gehecht heeft (weet wel dat ze het niet express zo slecht heeft gedaan, maar toch), hechtingen moesten geheel verwijderd worden na 1 week (op mijn eerste moederdag, vergeet ik nooit weer), en daarna begonnen we weer van voor af aan met genezen. Een grote open wond... grrrr wat een pijn. Nu zijn we een jaar verder en gaat het goed. Ik denk na 9 maanden dat het wel weer 'goed' ging van onderen . Van de vacuum zelf geen last gehad dus, wel van de knip. Wel heeft het veel indruk op me gemaakt met hoeveel geweld en kracht zo'n klein mensje uit je wordt getrokken.... en dat zielige hoofdje met een bult, wat een pijn...
Ik heb ook geen last gehad van de vacuumpomp maar wel van de knip zoals veel meiden! Heb er nu nog steeds af en toe last van. Zeker als ik lang op me benen heb gestaan.. En tsjah met de grote boodschap en sex
Het gevoel wat ik had toen hij met de vacuumpomp eruit werd getrokken, voel ik nog steeds, maar dan in lichtere mate... Heel vreemd! Kan t moeilijk uitleggen. Gyn zegt dat t wel 6 tot 9 maanden kan duren dit gevoel. Ook met hoesten, lachen en niesen heb ik last (blaas?) Van de hechtingen vrijwel geen last gehad, denk veel geluk. Met grote boodschap en sex heb ik gelukkig heel weinig last.
Ook hier niet bepaald last van de vacuümpomp, maar inderdaad meer van de knip! Die Voel ik nog steeds wel als ik beetje raar ga zitten oid. en ook met naar het toilet gaan.. Pff, soms het idee dat het te strak zit ofzo!
onze kleine meid is ook met de vacuumpomp gehaald. maar dat gevoel heb ik gelukkig niet! wel flink ingeknipt en daar heb ik nog last van! sex?? nou ben jarloers hoor. hier niet hoor vloei nog steeds jammer genoeg haha liefs esseltje
nou dat heb ik nou ook!! ik moet 18 mei pas voor nacontloe dus ben benieuwd! gister best wel weer ff last dus me man zegt ik kijk wel ff hahaha hij zegt het lijkt wel of het nog een beetje open is dus beetje gestrest nu
Ik heb er nog zeker 3 weken last van gehad en nu vooral nog van de hechtingen bij de knip.Daar zit nog een mooie bloeduitstorting. Ik heb volgende week de controle bij de gynaecoloog dus dan hoor ik hoe lang dit nog blijft. Succes en veel plezier met de kleine!
Ja dat gevoel heb ik ook soms.. Alsof het weer beetje open gaat, soms ook nog wel eens wat helderood bloed op toiletpapier (sorry vd details) denk dat de hechting dan weer open rekt/scheurt??!! Ik moet de 16e pas voor nacontrole, maar ze kijken toch niet altijd?
Ik heb nog steeds last van mijn bekken, kan niet lang zitten of staan.. maar ze hebben nadat het hoofdje er was, nog behoorlijk moeten sleuren omdat haar schoudertjes vast bleven zitten.. En ik had in de zwangerschap al last van mijn bekken.. Knip weinig last van gehad, alleen in de eerste week..
ja dat helder rode heb ik ook!! ik had al geen bloed verlies meer na de kraam week toen kon ik al lekker inleg kruisjes gebruiken maar nu sinds eergister heb ik weer een beetje bloed verlies en dan echt mooie kleur rood hihi. soms als je te veel gelopen heb voelt het als een flinke schaaf wond vind je niet? liefs
Van de vacuumpomp zelf geen last gehad en van alleen van de knip. Ik voel de knip nu nog steeds als ik bijvoorbeeld op mijn hurken zit, verder geen last gehad en het genas ook erg snel. Was zo lbij toen een week later het knoopje eruit werd gehaald, pff wat een opluchting was dat zeg.
Als ik jullie verhalen zo lees heb ik nog geluk. Heb totaal geen last gehad van de knip... Ja de hechtingen deden wel een beetje trekken en irriteren, maar meer niet.. Wel was ik vorige week een stukje gaan fietsen met de honden, en toen had ik toch wel beetje last van het litteken. Ik was toen echt bang dat het open was gegaan, zo voelde het. Gelukkig was dit niet zo. Nu even geduld met gaan sporten, wacht er nog even mee. Sex durfde ik in eerste instantie echt niet aan, was zo bang op veel pijn... Omdat t bij mij altijd wel erg gevoelig en soms pijnlijk is. Maar vriend kon eigenlijk niet langer wachten (haha hij was zo zielig) Dus toch maar geprobeerd, en het is me 100% meegevallen.... Het was wel een beetje gevoelig, leek wel schraal zeg maar. Maar de 'pijn' die ik soms had bij sex voor de zwangerschap en bevalling heb ik totaal geen last meer van! Dus ben wel erg blij!! Gelukkig maar...
Hier pas sex na 4 maanden hoor! Hij moest maar wachten! Er is veel gebeurd van onderen bij mij.. moest eerst goed genezen. was er ook totaal nog niet aan toe.
Terwijl wij van tevoren hadden aangegeven GEEN vacuumpomp te willen, is het ons toch overkomen. Ik had het gevoel alsof ik leeg getrokken werd Het lukte niet en uiteindelijk een spoedkeizersnede :x. Zelf heb ik verder geen last gehad van de pomp. Mijn zoontje wel, punthoofd en 3 dagen paracetamol vanwege de hoofdpijn :x.
ik heb alleen vrij lang last gehad van mijn stuitje, zeker na lang zitten deed het zeer met opstaan. Ik las dat dat erger kan zijn na bevalling met vacuumpomp. Als een van de weinige geloof ik heb ik geen knip gehad (en ook niet gescheurd) met de pomp!
Hallo, onze zoon is 10 maanden geleden met de vacuum gehaald,er werdt een dik kwartier op mijn buik geduwd,en van onder werdt er getrokken alsof ik een koe was......onze zoon bleek verkeerd te liggen(sterrekijkertje),er was foetale nood want zijn hartje viel weg, en was toch langer en zwaarder dan ze dachten. Heb van de knip nu nog weleens last,en heb toch vrij lang een beurs gevoel gehad van onder,meer een zwaar gevoel. Ik was een maand of 2 flink verkouden,en als ik moest hoesten of niezen moest ik echt mijn beben bij mekaar knijpen om niet in mijn broek te plassen,dit is nu wel minder.