hey, ik heb sinds enkele dagen vreselijke pijn in mijn rechterheup. Het doet zoveel pijn dat het van in mijn heup tot in mijn kuit gaat. Het is een constante pijn, ik kan moeilijk lopen en rechtstaan en 's nachts slapen op die kant gaat bijna niet! Weet iemand wat dit is en wat ik kan doen om de pijn te minderen? Groetjes
ik heb t ook gehad! en werd er snachts wakker van , en het lullige was op die zij kon ik juist net zo lekker slapen! ik ben elke keer als ik wakker werd er gewoon eventjes uitgegaan , eventjes een stukje lopen en toch op de andere zij er weer ingegaan! als het goed is heeft t te maken met het weker worden van je bekken... en je kan er weinig aan doen (volgens mij) ik moet wel zeggen dat ik het nu niet zo heel veel meer heb als een paar weekjes terug!
ik heb t ook gehad! en werd er snachts wakker van , en het lullige was op die zij kon ik juist net zo lekker slapen! ik ben elke keer als ik wakker werd er gewoon eventjes uitgegaan , eventjes een stukje lopen en toch op de andere zij er weer ingegaan! als het goed is heeft t te maken met het weker worden van je bekken... en je kan er weinig aan doen (volgens mij) ik moet wel zeggen dat ik het nu niet zo heel veel meer heb als een paar weekjes terug!
tja, de pijn heb ik nog steeds maar de ene keer meer dan de andere! zal er wel gewoon bijhoren op het laatste zeker! Nu is het gewoon afwachten tot wanneer de bevalling begint! De gyne heeft gevoeld en ons ventje is nog steeds niet ingedaald maar mijn baarmoedermond is volledig verweekt en verkort en ik heb 1 cm opening! Dus dat belooft, he! Spannend!
nou ik ben er gister mee naar de h.a. gegaan ,want ik heb het dus ook, maar ik heb dus slijmbeursontsteking...