Dus bij jou heeft het ook geholpen Veertje? Ik heb even gegoogles en daar raadden ze idd Otravin aan, is die dan op zoutwaterbasis? Hmmmmm, nou ik ga zo maar even naar de drogist, heb nl een mega aarbei
Ga ik dus ook proberen, die neusspray! Heb er zalf voor, maar die helpt dus geen moer En de jeuk gaat er ook niet mee weg. Gisteren avond vraagt m'n oudste nog 'heb je een mierenkolonie in je poep zitten, mama?' Bleek dat ik dus zo erg zat te wiebelen en wringen, dat het echt wel opviel
Die neusspray heb ik niet lang genoeg gebruikt want de volgende dag kwam mijn recept van de verloskundige al binnen via de post. Curanol dus. Dit gebruik ik nu sinds donderdag en ik moet zeggen dat het inderdaad erg goed helpt. Je moet wel effe geduld hebben en blijven smeren en de pilletjes 2 keer per dag slikken maar het werkt! Dit is een echte aanrader. Dus als je vergaat van de pijn vraag dan een recept voor Curanol!
Okay, ik heb vanmorgen ook een receptje Curanol/Curanal binnen gekregen en gelijk beginnen met smeren. Morgenochtend voor het eerst de pilletjes, ik ben erg benieuwd.
ik las ergens dat je ook zinkzalf mag gebruiken. Betekent dit dat je ook billenzalf erop zou kunnen smeren? Ik heb een gemene inwendige en heb er sinds gisteren erg veel last van. Om nou nog twee dagen ermee rond te lopen, vind ik niet erg aanlokkelijk. Ik heb billenzalf van het etos merk in huis, zou dat kwaad kunnen ?
Hahahahaha hoe oud is je oudste dan?! Best ranzige verhalen hier, maar zo herkenbaar! Ik weet niet of ik aardbeien heb, maar ik kan sinds twee weken wel vreselijk moeilijk poepen. (ik vind het erger dan bevallen!) Als ik een paar kopjes koffie drink wordt het allemaal wat zachter.. Het helpt iets, niet veel.. Neusspray? Hahahaha tja baat het niet dan schaad het niet! Je kan het i.i.g. proberen toch?