Hallo meiden, Ik heb een aantal zwangerschapstesten gedaan en allemaal zijn ze positief. Clearblue met indicator geeft ook aan dat ik zwanger ben dus dat is helemaal mooi. Ook worden de testen donkerder, die van gisterochtend is een stuk lichter dan de test die ik begin van deze middag heb gedaan. Al met al klinkt het heel erg goed. Maar nu is het dus zo, dat ik afgelopen zaterdag wat bruin-verlies had. Zondag en maandag echt bloed al was het bij lange na niet te vergelijken met een menstruatie. Als ik menstrueer loop ik krom van de pijn en loopt het bloed letterlijk langs mijn benen, ook moet ik dan echt elke kwartier maandverband wisselen en dat was nu absoluut niet het geval. Dinsdag was het vloeien al een stuk minder en weer terug naar wat bruin-verlies en daar heb ik nu nog last van. Uiteraard heb ik de gyn gebeld maar kan pas over 2 weken terecht, prima dat is 2 weken uitzitten, dat gaat wel lukken. Maar nu vroeg ik me af of er meiden zijn met deze ervaring en hoe verliep de zwangerschap verder? Ohja ik wil nog wel even zeggen dat ik géén stolsels ben verloren en ook géén krampen heb gehad. Ook weet ik niet precies wanneer mijn ei is geweest. Mijn zoontje is nu bijna 14 maanden en ik heb in die 14 maanden nog maar 3x gemenstrueerd en onregelmatig, dus hoe ver ik precies ben, geen idee. Clearblue geeft aan 1-2 weken wat inhoudt 3-4 weken zwanger, maar kan ook net zo goed iets langer zijn dat ik net op de grens 1-2 en 2-3 zit. Maargoed, heel lap tekst en ik hoop dat iemand enigszins gelijke ervaring heeft?
Hey meis, Ik heb ook oud bloed dat ik steeds verlies. Het is niet heel veel, geen maandverband vol of zo. Maar zenuwachtig maakt het me wel! Ik zal voor ons allebei duimen dat we over 2 weken een goede echo hebben en dat het niets te betekenen heeft. Groetjes ps. ik heb mijn urine op kweek laten zetten en ik blijk een flinke urineweginfectie te hebben.. Wie weet heeft dat nog invloed?
Dank je wel voor je reactie! Ik duim ook voor jou op een goede echo over 2 weken. Heb jij buikpijn gehad of ook niet? Op zondag en maandag had ik wel een maandverbandje moeten wisselen, maar niet omdat ie nou zo overvol was ofzo. Ik had vooral bij het afvegen bloed en het zag er totaal niet uit als bij een menstruatie of zoals een miskraam (heb er eerder gehad helaas) daarom raak ik ook zo in de war. Tijdens mijn miskraam had ik ook echt buikpijn en een naar gevoel in mijn benen en nu, ik voel me op en top zwanger haha. Ik snap er niks meer van! Word er zo nerveus van,
Nee ik heb verder geen pijn gehad. Wel wat krampjes af en toe maar ik weet ook niet wat normaal is en wat ik "hoor" te voelen. Ik voel me dan ook niet zwanger. Ik was voor mijn NOD wel wat moe maar sindsdien eigenlijk niet meer. Ik val alleen sneller in slaap en kan geen grote hoeveelheden eten. Wat voor gevoel had jij in je benen?
Bedoel je nu tijdens de bloeding of bij miskraam? Nu had ik eigenlijk geen bijzonder gevoel,alleen als ik druk ben geweest of ver had gewandeld beetje spierpijn gevoel,wat ik anders nooit heb. En jij dan? Goed teken toch dat jij ook geen pijn hebt gehad. Verder ben ik wel wat sneller moe en veel eten is ook geen goede optie haha!
hoi , ik heb ook rood bloedverlies gehad toen ik 5 weken was. sinds dien steeds op en af bruinverlies. En met 7 weken een goede echo gehad dus het hoeft niets te betekenen. groetjes
Hoi Vlinderr, Hoe is het nu? Bij mij is het eigenlijk hetzelfde gebleven. Ik raak een beetje gewend aan wat ik steeds zie dus op dit moment houdt het me niet meer zo bezig. Ik tel rustig af naar de echo van 28 december. Dan weten we het zeker. Ik hoop dat het bij jou inmiddels helemaal gestopt is.
Hoi vlinder, Kan me voorstellen dat je nu best zorgen maakt. Ik heb vanaf mijn 5/6e week last gehad van bloedingen. Dit was van lichtroze tot echt rood tot donkerbruin. Iedere keer heel verschillend en soms veel en soms weinig bloed. Daarbij had ik geen krampen, 1 keer wel stolsels gehad(toen kon ik wel door de grond zakken want dacht dit gaat hartstikke mis!). Bij elke bloeding kreeg ik een echo en ieder keer toch weer een sterk hartje van ons babytje! Ze weten alleen nu nog niet waar die bloeding nou vandaan kwam, maar inmiddels ben ik nu 4 maanden en het kindje groeit goed en het hartje klopt geweldig! Mijn verloskundige heeft tegen ons gezegd zolang het geen pijn doet is het goed. Aangezien jij ook geen pijn heb gehad denk ik ook dat jij je geen zorgen hoeft te maken. Na 3 maanden was het bij mij voorbij! Heel veel succes en ik hoop op het beste!
Hoi Vlinder, Ik heb tijdens mijn zwangerschap vanaf week 4 bruin verlies gehad. In week 6 en week 7 kreeg ik twee heftige bloedingen (zo erg dat het bloed er letterlijk uitstroomde) Gelukkig bleek, bij onderzoek, dat het kindje in orde was. Waar dit vandaan kwam? Dat bleef onduidelijk. Ik heb tot week 15 licht bloedverlies en bruin verlies gehad. Steeds was alles helemaal in orde met het kindje. Vanaf week 30 week weer bruin verlies en bloedverlies. Uiteindelijk zelfs twee keer opgenomen geweest met onverklaarbaar bloedverlies in het ziekenhuis. Gelukkig is alles goed gegaan. Waar die bloedingen vandaan kwamen is nooit duidelijk geworden. Inmiddels heb ik een kerngezonde dochter van 2,5 maand. Bloedingen kunnen het teken zijn dat er iets niet in orde is met de zwangerschap. Gelukkig, daar ben ik een voorbeeld van, hoeft dit niet altijd zo te zijn. Het rotte is dat je niet weet bij welke groep je hoort en dat maakt het zo onzeker.