iemand wel eens moeder vlekken weg laten branden (met stikstof)? ik moet het van de week laten doen en weet niet wat me te wachten staat, is t pijnlijk?en is t snel voorbij?
Toevallig paar weken terug laten doen en ik voelde echt bijna niks. Daarna word de moedervlek een blaar en dan valt het vanzelf af. Echt totaal niet vervelend hoor.
nee, je wordt meestal niet verdoofd. Het is net als een wrat met stikstof weg laten branden, heb je dat ooit meegemaakt? Ze maken dmv de bevriezing dus een blaar en dan valt de moedervlek er met de blaar later vanaf. Sterkte!
Is idd het zelfde als wratjes weg laten branden met stikstof. Geen verdoving (ook niet nodig hoor). Helaas had het bij mij alleen niet het gewenste effect, hij zit er nog steeds. Zal dus weggesneden moeten worden. Zit in gezicht, dus via plastisch chirurg. Succes meid! Groetjes Cindy
hoi, ik heb ong 2 mnd geleden een moedervlek weg laten "schrapen",dit ging onder verdoving en behalve van de prikjes heb ik er niets van gemerkt. moedervlek zat trouwens om mn enkel, hij jeukte en was iets rood, vandaar dat ik het niet vertrouwde. oh heb trouwens wel vermeld dat ik 9 weken zwanger was, maar dat was geen probleem (ivm verdoving).
Ik had ook van die flubber moedervlekjes, die hebben ze weg gebrand. Je voelde een steekje en toen was ie weg. Ideaal geen litteken, geen bloed geen blaar meteen weer als nieuw hihi
nou ik ben geweest hoor. Het brand idd een beetje voelt nu als een blaar. Alleen zie je nog steeds die moedervlek alleen met een rode kring eromheen.Hoop dat t wel wat doet