21 weken, rare klachten, wie herkent zich?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Stephx, 22 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephx

Stephx Lid

19 mei 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allrmaal,

Ik ben momenteel 21 weken zwanger en heb toch wat rare klachten sinds 3 dagen. Ik ben gister bij de verloskundige geweest en ik heb een echo gehad waarbij alles in orde leek, maar wil toch weten of mensen zich in mijn klachten herkennen en ooi omdat ze vandaag weer zijn toegenomen in vergelijking tot gister..

Ik heb nu 3 dagen een zeurende aanhoudende pijn in mijn onderbuik.. Gister op de echo was te zien dat mijn baby echt heel laag ligt en ook te groot is (moet volgende week een echo in het ziekenhuis en testen op diabetes) nu waren mijn buikspieren zo strak dat het sowieso al moeilijk was om het kindje in zijn geheel te bekijken..
    De verloskundige zei ook dat de pijn kon komen omdat de baby dus zo laag ligt en groot is, hij zou drukken op mijn blaas.. Gister klonk het allemaal heel aannemelijk.
    Ook zouden mijn spieren zeer kunnen doen en bandenpijn kunnen zijn.
    Toch ben ik vandaag opgestaan en met de dag voel ik me naarder, duizelig bij inspanning en opstaan, misselijk (al tijden niet gehad) en de pijn lijkt nog erger onderin..

Wie herkent mijn verhaal? Het zit me niet helemaal lekker, maar toch heb ik alles gister gezien, wat zouden ze nog meer kunnen onderzoeken dan dat er gister is gedaan denk ik dan..
    Dus eerst even de vraag hier..
    Ik had trouwens geen blaasontsteking, dat heb ik gister al laten nakijken, alleen wat eiwit in de urine maar dat was normaal bij zwangerschap zei de dokter, bloeddruk was netjes..

Groetjes stephanie

2. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Heel herkenbaar. Ik ben momenteel 22 weken zwanger en heb precies dezelfde klachten, ook mijn kindje ligt erg laag en drukt behoorlijk om mijn blaas. Afgelopen week ook een paar keer misselijk gevoeld en ook wat duizelig. Ook erge bandenpijn gehad en dit samen met bekken -en rugklachten was het even behoorlijk pijnlijk allemaal :( ik moest er zelfs van huilen :)

Tip: soms wil een warm kruikje wel eens helpen bij bandenpijn :)

3. Stephx

Stephx Lid

19 mei 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Voel me wel wat geruster nu! Straks even lekker warme douche, kruikje en warme melk..:)
    Succes dan ook! Know the feeling...

4. Stephx

Stephx Lid

19 mei 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4 Stephx, 24 mei 2015
    Laatst bewerkt: 24 mei 2015
    Toch nog even een vraag.. Onderbuik pijn is nog niet over.. Maar heb nu sinds gister hele waterige afscheiding met een soort korrels en lijkt echt minimale donkerrode kleur te hebben, ik vind het een rare kleur, kan niet direct zeggen ja bloed, het lijkt wel als ik het bij elkaar veeg dat het die kleur krijgt zeg maar, in onderbroek lijkt het wit/doorzichtig en korrelig..
    Heb vorige week nog zo'n ei gehad tegen schimmel infectie, iemand advies,
    Bovenstaande klachten nog steeds van toepassing.. Heb ook wat zeurende rugpijn nu.. kan het ook komen doordat er met de echo Zo onbenullig gedrukt is?

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Het kan ook zijn dat de schimmel nog niet helemaal weg is, dat kan ook deze klachten veroorzaken. Zou als ik jou was even overleggen nog met de Vk of ha hierover. Misschien heb je nog een kuurtje nodig en is het daarna over.

Deel Deze Pagina