He meiden, Dit is ff een zeik berichtje. 😇 Ik ben vandaag 14 weken zwanger. Super blij mee. Maar, ik heb al een poosje last van mega buikpijn. Brief van vk gehad afgelopen dinsdag, 2 weken rust. Ik werk al halve dagen maar moet nu dus 2 weken helemaal stoppen. Niet handig in de vakantieperiode. Dus ik wil eigenlijk pas over 2 weken m'n verplichte 2 weken rust nemen. Gisteren weer vk gesproken, leek wel of ik beginnende weeën had. Niet normaal. Advies: verplicht hele weekend plat. 😔 (voor iemand met ADHD is dat best lastig) Maandag toch maar op m'n werk zeggen dat ik maar thuis ga blijven... Voel me lamlendig. Lage bloeddruk, ijzer laag (slik pilletjes) en maagzuur. Moe, misselijk. Emo. Onrustig gevoel in m'n hele lichaam. Ben snel geirriteerd. Zit er echt even door heen. Weet niet meer wat ik moet doen. Jullie tips? Sorry moest er even uit. Gaat dit beter worden? Of is de kans best aanwezig dat dit zo blijft? Met m'n zoontje heb ik ook niet kunnen werken en paar x in t ziekenhuis gelegen enzo.
Hoe kom je er bij dat je dir 2 weken uit wilde stellen?krijgt toch niet.voor niet dat advies...? Sterkte er mee