Wat doen jullie onder een jurkje aan zodat je benen niet gaan schuren? Kort strak broekje zie ok nergens....weet van eerder topic dat ze bij de HEMA iets hebben.maar weer niet wat??? Of hoe het heet? Iemand?
Ik heb vorig jaar katoenen broekjes met pijpjes bij de V&D gekocht. V&D Boxer V&D Eerder had ik de fietsbroekjes van de Hema, maar die waren erg zweterig. Die van de V&D zijn veel fijner.
ik heb deze besteld: Bandelettes is een band die je om de bovenbenen draagt echt ideaal en veel minder warm dan een broekje en ze kruipen niet op en zakken niet af.
Absoluut eens! Ik vind het al warm zat zonder die broekjes. Vevina is echt perfect, ik heb al mijn vriendinnen overtuigd en die zijn ook erg tevreden! Wat het doet is een glad laagje over je huid leggen, die niet plakt en die je ook niet voelt en je benen glijden over elkaar heen. Super spul!
Ik heb vanmorgen bij de Hema een boxer gekocht. Heet "shapewear heavy" corrigeert de boel ook gelijk. Geen last van schurende benen en het ademde prima!