Kan dit??

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Lisan86, Jan 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisan86

Lisan86 Actief lid

Jan 5, 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben 7-12-2015 gestopt met de pil vanwege onze kinderwens. Op 11 december had ik mijn ontrekkingsbloeding. Ik ben al eens eerder een maand gestopt met de pil omdat ik wilde weten of alles nog naar behoren werkte. Ik had toen een cyclus van 28 dagen. Op 2de kerstdag voelde ik iets in mijn buik, waarschijnlijk mijn eisprong.
    Nu had ik afgelopen zondag menstruatiepijn. Omdat ik bijna op de 28 dagen zit dacht ik dat ik ongesteld zou worden. De pijn is na een aantal uur weggegaan en ik ben nu nog steeds niet ongesteld.
    Sinds gister zijn mijn borsten erg gevoelig en vandaag voel ik mij duizelig, rillerig en heb lichte hoofdpijn. Ook mijn hart klopt sneller als normaal.

Het kan toch niet zo zijn dat ik binnen een maand al zwanger ben? Dit zijn klachten die ik de vorige keer toen ik gestopt was me de pil niet heb ervaren...

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De ene keer stoppen met de pil kun je absoluut niet vergelijken met de andere keer stoppen met de pil. Helaas. Zo kun je nu wel last hebben van een ontregelde cyclus.

Doe een test. Negatief, dan ben je deze keer helaas aan het ontpillen. Positief, dan ben je uiteraard zwanger. :D

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

theoretisch gezien kan je zwanger zijn.
    Kan ook zijn dat je cyclus verre van 28 dagen is en dat je aan het ontpillen bent. Dat je eerst 28 dagen had, wil niet zeggen dat het nu weer netjes is natuurlijk. Je zou een testje kunnen wagen. Dan weet je het zeker.

4. Lisan86

Lisan86 Actief lid

Jan 5, 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil het te graag denk ik... net een test gedaan, deze was negatief. Ik wacht gewoon ongeduldig af :)!

5. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Het kan inderdaad, maar sowieso is je lichaam even ontregeld na het stoppen met de pil.

Zie dat je een test hebt gedaan en negatief is, jammer. Hopelijk volgende maand meer geluk ;).

6. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

Dec 11, 2015
    371
    0
    0
    Ik had vanaf mn 15e de pil, en stopte met mn 20e. En boink, binnen een maand zwanger. Het is dus goed mogelijk, maar het hoeft niet altijd zo snel te zijn. Succes met het zwanger worden meid, heb geduld: Het lukt vanzelf!

Share This Page