Heej dames, Even van me afschrijven, en op zoek naar tips.. Ik heb zo'n verschrikkelijke last van maagzuur ii word er gewoon gek van. Hoe ik ook zit, lig of sta.. Continu maar magzuur, was het nou een bsstje, if niet hele dagen en nachten... Ik heb al van alles geprobeerd, zo laat ik de frisdank staan, en ben overgestapt op water.. Reni werkt niet Gavisconn (of hoe het ook maar heet) werkt niet Vanille vla werkt niet Melk werkt niet... Wat zou ik nog kunnen proberen?
manuka honing, bestellen via internet, wel enorm duur, theelepeltje eten met een beschuitje samen zodat het in je maag komt, 3 x per dag een lepel havermout Hoofdeinde bed omhoog
Twee makkelijke en goedkope tips! * Maagzout (= zuiveringszout), theelepeltje oplossen in lauw water en langzaam opdrinken, helpt bij mij goed. Zuiveringszout (ook wel bicarbonaat genoemd) is bij de betere drogist te koop. * Amandelen mét bruin vliesje langzaam weg kauwen. Mijn oma zweert hierbij, al haar maagzuren gaan hiermee weg. Als je erop googelt zie je deze tip inderdaad ook veel voorbij komen
Hier ook enorm veel last van gehad. Het enige wat bij mij helpt is omeprazol. Nu helemaal geen last meer.
Ik heb gisteravond het hoofdeind van ons bed omhoog gebracht, en moet zeggen heb een heerlijke nacht gedraaid....
Ik had er rond die periode ook vreselijk veel last van, bij mij ging het na 2 weken vanzelf weer weg, hoop dat dat bij jou ook is!
Het nadeel mijn maagklep sluit niet volledig, heb er medicijnen voor, helaas mogen die niet tijdens de zwangerschap,. Heb dus normaal gesproken ook snel last van maagzuur
u Mag maagzout? Ik vond het wonderspul buiten de zwangerschap...1 boer en je was van je maagzuur af. Maar toen ik zwanger was van de 2e mocht ik het niet van de gyn en niet van de 'vertegenwoordiger' die maagzout (zuiveringszout) importeert/verkoopt. Want er was te weinig bekent over gebruik tijdens zwangerschap. Misschien dat het inmiddels veranderd is?