Hoi hoi, Ik had even een vraagje. Wij beginnen nu een beetje al aan een tweede kindje te denken, maar nu zit ik met het volgende probleempje. Tijdens de zwangerschap van Nils heb ik heel veel bekkenklachten gehad vanaf ongeveer 16 weken. Uiteindelijk liep ik met een bekkenband en krukken. Nils is met een keizersnede geboren en toen ik uit bed mocht in het ziekenhuis had ik nergens meer last van! Een tijdje geleden heb ik een maand geen pil geslikt en in die maand heb ik ontzettend veel last gehad van mijn bekken. Het is dus wss niet meer hormonaal, aangezien ik het ook heb buiten een zwangerschap, maar niet als ik de pil slik en ook niet in mijn stopweek of tijdens de menstruatie. Heeft iemand dit ook en hebben jullie enig idee hoe dit kan? Ik denk dat ik binnenkort ook maar even een afspraak maak met de gyn. maar ik dacht ik vraag het hier even, mss hebben er meerdere vrouwen hier last van. Groetjes Inge
ik heb tijdens mijn zwangerschap ook bi gehad vanaf 16 weken en ook een bekkenband gehad enz. nu heb ik sinds een maand ook weer last van mijn bekken heel vervelend ik dacht dat ik er geen last meer van had.
Ik heb op het moment ook last van mijn bekken, maar ik zit ook nog maar kort na de bevalling. Geef je ook borstvoeding? (er is namelijk een pil waarbij je ook borstvoeding mag geven). Want dan kan het zijn dat je lichaam nog steeds niet volledig is hersteld en je bekken dus "gevoelig" blijft. In de pil zitten volgens mij veel mannelijke hormonen, dus het kan best zijn dat in die maand dat je gestopt bent de mannelijke hormonen zijn verdwenen en je weer last hebt gekregen. Ga iig voor de zekerheid wel naar de gyn. Veel sterkte!