Hoi heeft iemand ervaring met zalfjes? Ik heb nu zelf eerst A. Vogel gebruikt maar merk niks en ga nu Sperti gebruiken. Ben benieuwd wat jullie ervaring is. groetjes denance
wat bij mij heel goed helpt (ook na mijn bevalling) Therenal. gewoon bij de drogist te halen. na 1x smeren geen jeuk en pijn meer. en na een paar dagen aambeien bijna weg. ze hadden me eerst een duur zalfje aangeraden (verloskundige), maar dat deed echt helemaal niks. ik zweer bij dit zalfje. mejon
wat bij mij superhielp was curanol,veel verloskundigen hebben die,en je kan de zalf ook icm met de tabletjes gebruiken.
Jup jup, ik had ze ongeveer tot aan mn knieen hangen die aambeien Dit was het enigste wat hielp... Die andere zalfjes, zoals sperti heel leuk, maar dat verzacht alleen maar en de aambeien worden niet verholpen.
Bij mij ook curanol, bij mij zijn ze niet weg maar wel een stuk kleiner en voel er niets meer van. Het enige nadeel eraan is (vind ik dan) dat het enorm stinkt
ja vond het ook stinken zeg. maar goed,je kan er toch niet met je neus bij als je het erop hebt gesmeerd(neem ik aan tenminste 8) )
ik had na de bevalling ook aambeien, maar dacht dat dat gevoel van de hechtingen kwam dus ik heb gewoon een paar weekjes doorgeduwd zeg maar tot op een dag ik zowat explodeerde hahaha van de pijn<--- toen hielpen de producten van de drogist niet meer! wat mij wel heeft geholpen is TRIANAL (op recept) daar zit vloeibare verdoving in en het zorgt ervoor dat je binnen 2 weken ervan af bent dus als het echt niet meer gaat : dokter bellen en trianal bestellen hihi grtz Ramona
bij mij was het enige wat hielp de aambeien weg laten snijden :s hopelijk helpt het bij jullie met zalfjes ed
Bij mij werkte Epianal heel erg goed, moest 3 maal daags smeren en na 2 dagen geen pijn meer en niet zo lang daarna was de aambei verschrompeld (althans zo leek het, gewoon stukje vel was het)
Beetje stomme vraag misschien maar ik hb wel jeuk en geen pijn kunnen dat da toch aambeien zijn of doen die altijd zeer?