37 weken en s nachts veel last van harde buiken en krampen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeldou, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoi Dames,
    Hier even een vraagje, ik heb eerder in de zwangerschap geen last van gehad, altijd wel goed kunnen slapen maar nu niet zo meer...

Heb namelijk veel last van harde buiken (overdag ook wel, maar de buik staat me ook superstrak, dus het kan ook gewoon strakheid zijn zegmaar.. want echt ontspannen is ie niet meer..)

Ik kan me amper omdraaien want dat geeft alweer pijnscheuten door de lies en vaginastreek.. En dan is het meteen een keiharde bol, die buik van mij!
    Moet dan echt even weer bijkomen en de pijn laten gaan totdat ik weer lekker lig.. Maar ja, als ik dan ook nog niet lekker lig moet ik weer omdraaien en begint het hele circus opnieuw.
    Moet ook wel 2 a 3 x eruit om te plassen en dan is het meteen weer raak met de buik! Keihard.
    Erg vervelend, maar ja wat doe je eraan?
    De kleine is al ingedaald en dat brengt natuurlijk ook wat pijn mee hier en daar.
    Wie heeft hier ervaring mee en is het zo dat je dan wat eerder bevalt?
    Of hoeft dat niet zo te zijn..?

2. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Heb dat met maricha ook gehad, als ik lekker lag te slapen en ik draide me om ging dat echt met moeite. moest dan echt stang van het bed vastpakken om beetje confortabel te kunnen draaien... eerder bevallen daardoor geen idee.. Maricha was met 39 wkn 3 dgn geboren

Maar ja nu ik in week 32 van deze zwangerschap ben belandt begint alles hier ook weer, weer moeite met draaien, slapen, veel plassen en last van me heupen.

Dus volgens mij hoort het er een beetje bij

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Vervelend, maar hoort erbij. Het is geen teken dat je eerder zou gaan bevallen. Het kan wel, maar je kan net zo goed richting de 42 weken gaan.

Succes met de laatste loodjes.

Kwebbel

4. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik heb het ook... vooral als ik moet plassen en op de wc zit nou dan is mijn buik heel hard en word pas weer wat rustiger als ik weer in mijn bed lig!

Ook met draaien in bed heb ik er last van!
    Word er best moe van dus van mij mag onze kleine meid eerder komen ;)

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb hetzelfde en zoals je ziet aan mn banner ga ik niet meer vroeg bevallen. Helaas.

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hier ook heel herkenbaar, alleen maar hard!
    hoop ook echt dat het eerder komt!

7. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik krijg nu ook steeds vaker harde buiken heel lastig vooral s nachts, maar volgens de vk hoort het er gewoon bij

8. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    achja dan moeten wij dames ons er maar in berusten... hahaha! Helaas voor ons, dus toch nog even afwachten!

9. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Bekend verhaal dames...
    Slapen doe ik amper... veel bekken pijn en loopt door me hele benen... rug niet te vergeten die ook erg veel te leiden heeft.
    Plassen is zeker 3/4 keer per nacht bij mij.
    Hier dus ook een die het meer dan zat is.. ben dood op en slapen gaat niet.. liggen en zitten ook maar even... dus tja vertel het maar..
    Ik doe elke keer lopen.. zitten en dan even liggen en zo kom ik de dag door.

10. miralda

miralda Lid

30 okt 2007
    14
    0
    0
    ik kan me zo aansluiten bij jullie verhalen...
    hier nog zo een die continue harde buiken krijgt,
    en draaien in bed gaat met etappes, je kan niet ineens omdraaien, maar dit komt ook mede door de pijn in mijn rug....
    echt alles zit vast....en als mijn partner mijn rug nog maar aait dan vlieg ik al de lucht in van de pijn, dus een fijne massage is er ook niet bij....
    en dan idd dat vaak uit bed moeten om te plassen....
    pffff....verschrikkelijk....van mij mag de kleine nu ook wel komen...
    en gezien het tijdstip dat ik dit plaats, snappen jullie ook wel dat ik na twee uur moeilijk in bed te liggen maar er uit ben gekomen omdat ik het beu was.... :p

maar ja hoe dan ook ......we moeten geduld hebben........

sterkte allemaal meiden.....nog even en dan mogen we ons wondertje bewonderen!

veel liefs van miralda

11. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    ook ik heb hier allemaal last van.
    ik voel me soms wel bejaard.

12. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Ja ik ook hahahaa!
    Dan ben je een jonge meid,en dan kan je weinig meer, bukken, huishouden, gaat allemaal moeilijk!
    Veel succes allemaal met de laatste loodjes!

13. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Haha! Hier ook hoor!
    En ik weet nu ook hoe dikke mensen zich moeten voelen, wat een ramp..

Het ergste is dat je in je hoofd nog van alles wil (en kan), maar dat je lijf gewoon niet meewerkt! :rolleyes:

Deel Deze Pagina