Hoi, Ik ben nu erg aan het twijfelen. Ik heb vorige week maandag m'n eisprong gehad. Dus mijn NOD is volgende week maandag. Normaal heb ik 4 tot 5 dagen voor mijn NOD last van bruin bloedverlies (ongeacht de lengte van mijn cylcus). Nu heb ik vandaag bij het afvegen al bruin bloed verlies en dat is dus 7 dagen voor mijn NOD. Ook doet mijn linkerborst aan de zijkant een beetje pijn (als ik er tegenaan duw). Verder heb ik geen symptonen. Kan dit bloedverlies van een innesteling zijn? of is dit toch een teken dat mijn menstruatie eraan komt? Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven. xxx Patricia
Ben je normaal gewoon regelmatig ongesteld? Het kan inderdaad een innesteling zijn. Ik zal voor je duimen!
Ik dacht dat ik regelmatig was, maar de laatste keer zat ik ineens aan de 50 dagen. En de keren daarvoor rond de 32-36 dagen. Nu zou ik weer aan de 36 dagen moeten zitten. En normaal heb ik dus maar hooguit 5 dagen van te voren bruin bloed (spotting) en dat is nu dus 2 dagen eerder, vandaar mijn twijfel. Ik hoop dus ook dat dit een goed teken is, want na 8 rondes wil je toch wel dat het een keer raak is! Ik hou jullie op de hoogte en bedankt voor de antwoorden! xxx Patricia