ons huis gaat volgende week de verkoop in!! verlies draaien wij sowieso dat is al lang duidelijk we willen hem scherp prijzen (rond de 160.000) en hopen dat we er zo snel mogelijk vanaf komen zodat wij een ander huis kunnen kopen wat we op het oog hebben, het verlies nemen we mee, kunnen we gelukkig betalen. alle makelaars verwachten dat het huis zo verkocht is, 1,5 jaar geleden de gehele beneden verdieping verbouwd en half jaar daarvoor boven gedaan dus alles in goed en nieuw!! neutraal kwa kleuren en dergelijke dus instapklaar, ideale starterswoning dus
Sjorsje, dat huis vind ik persoonlijk ook erg duur! En zo weinig foto's te zien op funda.. Trekt weinig kijkers ja! Misschien andere makelaar nemen??
Het is getaxeerd op 370.000 euro, dus de vraagprijs ligt daar nog ver onder. Ik zal eens aangeven om andere foto's te plaatsen, bedankt voor de tip.
Hm ik vind dit huis ook duur voor de omgeving waar het in staat. Het perceel is lekker, maar de woonoppervlakte is heel mager voor die prijsklasse. In de randstad zou het nog enigszins redelijk zijn, maar zelfs dan zou ik het huis nooit kopen. Wij hebben zojuist in de Randstad een huis gekocht wat daar niet heel veel boven zit en die is 70m2 groter... Wel een veel kleiner perceel, dat wel. Maar toch, het is wel de randstad (direct naast Amsterdam). Ik snap niet dat het zo hoog getaxeerd is? Of is het soms een hele bijzondere plek? 100 keer liever dit huis bijvoorbeeld: Huis te koop: Diederikstraat 92 5421 EX Gemert [funda]
@Sjorsje, Hij heeft blijkbaar ook geen groene vingers, wat een troosteloze tuin en als hij nieuwe foto's plaatst, staat het een stuk beter als hij al die spullen van het aanrecht haalt, die zeeppompjes, flesjes etc. uit de badkamer. Is dat nou gewoon ook de bovenkant van een afvalbak die hij op het aanrecht heeft staan ? Net als Yukl zegt, voor dat geld wist ik het wel. Op zich is het best een leuk huis, maar erg gedateerd van binnen en de achtertuin ziet er ook verslonsd uit. Zou het geld er niet voor over hebben. Misschien is zo'n stylist een goed idee, die kunnen vaak voor niet teveel geld er iets veel leukers van maken.
Meer dan 2 jaar, en rond de 35 kijkers. 3 keer serieus; 2x kregen financiering niet rond. We hebben een starterswoning. Elke keer weer je huis toonbaar maken voor een bezichtiging; wat een werk! Voor diegenen die hun huis hebben verkocht en die aangeven er geld op ingeleverd te hebben: waar gaan jullie dan vanuit? van het hypotheekbedrag of het aankoopbedrag? Ik ben al blij als ik mijn huisje rond het aankoopbedrag kan verkopen.
Het huis staat volgens mij helemaal leeg nu, ze wonen inmiddels al 4 jaar ergens anders. Geen idee of de tuin er nog zo bijligt. Ik heb m'n zus al wel aangegeven dat de foto's niet zo super zijn, haha. Dat huis is inderdaad wel mooi, maar heb je die foto's gezien? De meeste foto's staan er 2 keer op, de ene keer met tegelvloer en de andere keer met houten vloer, ziet er wel vreemd uit.
Ja, apart he! De eerste foto's met de tegelvloer zijn echt, daarna hebben ze er een houten vloer overheen geplakt. Ik denk om te laten zien hoe dat er uit ziet. Ik vind het wel knap gedaan, want je ziet niet zo snel dat het niet echt is (ik zag het wel direct, maar het is niet storend nep ofzo).
Jeetje! 35 kijkers? Dan hebben jullie wel veel pech gehad zeg, met 2 keer de financiering die niet rond kwam. Hoe kan het nou zo lang te koop staan terwijl jullie zoveel kijkers hebben? Waar knappen ze dan uiteindelijk toch op af?
@Yukl: Teveel keus voor de kijkers. Haken af op onpractischheden. @Cupido: Je kunt het ook anders bekijken. ik weet niet sinds wanneer je je huis te koop hebt staan, maar nu als je een nieuw huis koopt scheelt het 4% overdrachtsbelasting. Ik weet niet of je een deel spaarhypotheek had en dus wat opgebouwd had; waardoor het verlies mee valt.
Wij maken ook veel verlies, sowieso. Maar er is 70.000 euro overwaarde van de vorige woning in dit huis gestopt, waardoor we het niet echt voelen zeg maar. Wij hebben op het hoogtepunt gekocht dus het verlies is waarschijnlijk best flink.
helaas, dit was voor de 4% regeling. We hebben onze oude hypotheek mee kunnen nemen. Ik zie het maar zo: Onze woning is gezien de markt nog redelijk goed verkocht (starterswoning). Dit huis hebben we gekocht voor 45 duizend onder de taxatiewaarde. Dus die 11 duizend tegen die 45 dznd weggezet... ooit komt het wel goed joh
Hoi allemaal, Ons huis staat sinds eind december te koop stuk of 10 bezichtigingen gehad maar niet verkocht nog
We hebben ons huis 8 weken te koop gehad. 3 kijkers gehad en de laatste kijkers hebben meteen de vraagprijs geboden.
Ons huis zullen we ook met verlies verkopen, dat weet ik nu al, maar het vorige huis hebben we weer heel gunstig gekocht en goed verkocht, bovendien zullen we straks ook wel een huis kopen wat 3 jaar geleden een stuk duurder was geweest. Maar ja, zo zit het mee, zo zit het tegen, kan er toch weinig aan veranderen.
Ons huis heeft 2,5 jaar te koop gestaan. 1 keer bijna verkocht maar koper trok zich terug op de 3e dag van de 3 dagen bedenk tijd na tekenen van voorlopig koopcontract. (juni 2010) Begin 2011 woning uit verkoop gehaald, nieuwe vloer/geschilderd en keuken opgeknapt. Nu staat het weer net te koop bij nieuwe makelaar...
Sommige verhalen zijn niet erg hoopgevend, succes allemaal!! Ik hoop de onze wel gauw te kunnen verkopen, al gaat ons nieuwe huis pas over 10 maanden opgeleverd worden..