aan alle dames met een huis te koop of net een huis verkocht.

Discussie in 'De lounge' gestart door tico, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dan lopen we inderdaad ongeveer gelijk. :) Hoe lang staat jullie huis te koop en hoeveel kijkers hebben jullie gehad?

Ik had het trouwens fout, het is niet van NVM maar van MVA.

2. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Hey! Wij hebben ons huis verkocht laatst! Het heeft maar 4 dagen te koop gestaan, de eerste week 3 kijkers waarvan 1 het heeft gekocht. Dus het kan wel lekker snel gaan!

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ rooibos: trouwens, hoeveel "gevonden" hebben jullie per week?

@ lilotje: super! Hebben jullie er niet te weinig voor gevraagd? ;) Wat voor een huis was het? Een gewild object inderdaad (niet kijkende naar hoe snel het verkocht is dan ;))? Hadden jullie het verwacht?

4. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Ik pb je even.

5. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Wow, dat is snel. Gefeliciteerd!
    Wat voor woning hebben jullie? Linkje?

6. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Nou we hebben het uiteindelijk niet verkocht maar wonen er nog steeds, omdat we de financiering voor ons nieuwe huis niet rond kregen hihi!

Het is een gewilde woonwijk, rijtjeshuis en we hadden de vraagprijs bijna gehaald zelfs met onderhandelen. Het zat denk ik net in een gunstige prijscategorie, net onder de 2 ton. in deze stad heb je voor die prijs verder alleen of veel kleinere huisjes of een niet zo goede buurt. Het is hier gewoon erg gewild!;)

7. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    We hadden het ook wel een beetje verwacht, we hebben het redelijk neutraal in huis en ik doe zelf aan verkoopstyling van huizen dus het zag er gewoon helemaal goed uit. Dat in combinatie met de vraagprijs en buurt, had ik wel verwacht dat het snel zou gaan (niet ZO snel haha, maar wel binnen 3 maanden ofzo)

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Super! Jammer dat jullie zelf de financiering niet rond kregen. :) Dus toch maar blijven wonen in dit huis? Willen jullie nu niet meer verhuizen?

9. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Nee, wij hadden echt ons oog laten vallen op een bepaald huis. Nu dat dus eigenlijk te duur bleek te zijn blijven we lekker hier wonen, we wonen prima naar ons zin!

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Ja, wij doen 1 oktober ook mee aan de open huizendag. Verwacht er eerlijk gezegd niet veel van.
    Met ons vorige huis (was net in de verkoop toen de hele markt inzakte) kregen we zowaar nog aardig wat kijkers die dag, maar dat was ook een starterswoning (€ 225.000), die lopen nu ook nog wat beter, ons huidige huis staat voor € 282.500 te koop en in die categorie staat er hier ontzettend veel te koop en er is relatief weinig vraag naar. Helaas pindakaas, we wachten maar af.

11. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Wat jammer lilotje!

Jo79, hoelang staat jullie woning nu te koop?

12. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Heb je wat stylingtips? Wat zijn dingen waar je echt op moet letten?

13. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hier ben ik ook wel benieuwd naar. We krijgen morgen weer een kijker.

14. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Ruim 50 bezichtigingen gehad in 1,5 jaar. Nieuwe foto's geplaatst, keuken opgeknapt (geen nieuwe geplaatst) en uiteindelijk heel onverwachts nav een openhuizen dag verkocht begin van het jaar.
    Wel een lagere prijs dan gehoopt maar dat was de eerste serieuze kandidaat dus we wilden er niet naast grijpen. Heel erg veel verlies gedraaid dus.

15. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Wat fijn dat je hem toch hebt kunnen verkopen! Wel jammer van het verlies maar beter dit dan niets.

16. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    @ rooibos:
    Mijn tips, ehm, ik heb er erg veel haha! Ten eerste, zorg dat je huis zo neutraal mogelijk is, dus geen spullen die echt jouw smaak zijn maar die veel mensen niet mooi vinden. Haal zoveel mogelijk losse spulletjes weg, dus niet teveel planten, potjes, beeldjes, dat soort dingen. Witte muren zijn ook altijd het best. En vooral eenheid is belangrijk. Dezelfde stijl doorvoeren in het hele huis. Zo min mogelijk behangetjes, gekleurde muren. Zorg dat de bedden netjes zijn opgemaakt, gordijnen allemaal open, ennnn tja zo kan ik nog wel even doorgaan hihi!

Succes allemaal met de verkoop van jullie huis! Enne mocht je nog een verkoopstylist willen inhuren ;)

Liefs Lilotje

17. tulip

tulip Niet meer actief

hier ook nog steeds te koop. In januari wordt het 2 jaar. Er is vorige week wel weer een stel geweest, die van alle kijkers het meest enthousiast waren. Ze laten van de week iets weten.

18. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Hoi!

ik was aan het googlen voor mensen met hetzelfde probleem als ik en kwam hier een topic tegen! Nou dat is natuurlijk helemaal mooi.

Ik heb een woning te koop staan in Den Helder. Er moet nog wel wat aan geklust worden maar daar is de prijs ook naar. Ik woon zelf in Almere dus het is ook niet lekker om de hoek. Ik heb deze woning al meer dan 4! jaar te koop staan... Ik woon nu samen met mijn vriend(die niets met de vorige woning te maken heeft) en ga me daar ook binnenkort inschrijven, we willen misschien gaan verhuren zodat het ons geen geld kost want dit is echt hopeloos op deze manier. Vind het heel eng om te gaan verhuren want ik heb dat eerder gedaan met deze woning en diegene heeft er toen "wat plantjes"in gezet.. heel fijn..

Mijn verhaal is dus niet heel positief maar ik helaas kan het ook op deze manier verlopen..

liefs,

19. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier hebben we veel geluk gehad!
    1 week te koop gestaan 4 kijkers.
    En dan is het nog verkocht voor de prijs die we zelf in gedachten hadden.

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Hij staat nu 3 maanden te koop. We hebben geen haast hoor, het huis op zich bevalt goed, maar de woonplaats totaal niet.

Deel Deze Pagina