Totaal 32 maanden te koop gestaan (mede door een overkill aan aanbod van eenzelfde soort huizen) en ongeveer 7 kijkers gehad, open huizen meegerekend.
tegenwoordig kan je met een salaris van 30.000 euro per jaar net aan 150.000 lenen. dus 199.000 bijvoorbeeld, zou al te duur zijn.
Dat ligt er maar helemaal aan. Veel starters verdienen wel meer tegenwoordig. Tenminste in de omgeving waar ik werk en woon. Werk zelf in de hypotheken en ik zie behoorlijk wat starters langskomen met een jaarsalaris van 40 a 50.000 euro (1 inkomen en niet gezamelijk).
ons huis staat nu 5 dagen te koop en binnenkort komt de 1e kijker!!!!! nu hebben wij een leuke starterswoning, instapklaar en voor een zacht prijsje hihi. Huis te koop: Norbartlaan 49 4702 AW Roosendaal - Foto's [funda]
ons huis is binnen 1,5 week verkocht. op het open huis 5 kijkers gehad en 1 daarvan de maandag daarna een extra bezichtiging en bod. Huis voor een goede prijs kunnen verkopen. Wij wonen wel in een nieuwbouwwijk, waar in onze prijsklasse verder niets te koop stond.
tja kon ze moeilijk peilen, ik moest van de makelaar gewoon thuis blijven, vond ik erg vreemd! het was een man alleen rond de 30, hij vond het huis mooi en ruim. tja zo voor je uppie is het zeker groot hahaah. maar hij vond dat de prijs wel wat hoger was als de 2 andere huizen hier. makelaar ook uitgelegd dat dat komt omdat er aan die huizen nog heel veel moet gebeuren en dit huis helemaal af is. heb er nog niets over gehoord. straks de makelaar even bellen met de vraag of ze al iets weten van hem. hij zou er 1 november al in moeten dus enige haast heeft hij wel.
Oh, wat spannend, hopelijk wordt het wat! Hier vallen onder starterswoningen woningen rond de 2 ton, volgens mij is het een beetje afhankelijk van de regio waar je woont.
ja dat klopt zeker! hier hebben ze best veel huizen onder de 2 ton te koop staan voor starters maar dan moet er vaak nog wel wat aan gebeuren.... we hebben nu zelf een huis op het oog wat maar 189.000 is maar het huis moet compleet gestript worden en opnieuw gedaan worden. het huis is uitgebouwd, grote tuin, grote schuur, bijkeuken echt helemaal perfect kwa ruimtes dus. nu snel ons huis verkopen zodat we daar kunnen gaan onderhandelen over de prijs!
2 maanden te koop gestaan, 6kijkers.. hebben paar duizend winst op gemaakt( hadden zeer goedkoop gekocht en helemaal opgeknapt) stond wel bijna heel de flat te koop, maar de meeste hadden paar jaar (10 ongeveer) niks aan gedaan.. we hadden ongeveer gemiddeld geprijst..
Hey meiden, we hebben toch maar besloten om ons huis te gaan verkopen met een scherpe prijs waardoor we zelf best wel veel verlies gaan slikken....dat ik miss vervelend maar we willen nu eenmaal verder. Hij staat sinds vandaag op funda: Appartement te koop: Hoofdweg 834 3067 GK Rotterdam [funda]
Ons huis staat nu 4 maanden te koop.. 2 kijkers waarvan 1 2 keer geweest, maar hij kreeg hypotheek niet rond! Appartement te koop: Ter Weerlaan 38 2241 VB Wassenaar [funda]
Mijn vriend en ik hebben samen een huis gekocht, maar zaten toen wel met onze eigen huizen. Vriend heeft A3-tje op een stok in zijn voortuin gezet, volgende dag kijkers, week later was zijn huis verkocht (met winst). Dit was 1,5 jaar geleden. Mijn huis daarentegen is nog steeds niet verkocht. We hebben ook nog geen makelaar ingeschakeld maar er hangen foto's voor de ramen, dit is nog maar sinds een half jaar. Het is een starterswoning, die 15 jaar geleden helemaal opnieuw is opgebouwd. Supergeisoleerd, waardoor ik 85 euro in de maand aan gas, water en licht betaalde! Pech is dat de twee woningen naast die van mij ook te koop stonden al veeeeeeel langer, maar die zijn nu eindelijk verkocht. Ik hoop dat de borden er daar snel afgehaald worden want het geeft toch een raar beeld dat het huis van mij nog te koop staat. De andere huizen zijn oud, maar wel iets opgeknapt, terwijl mijn huis eigenlijk nieuw is. Dit doet ook wat met de prijs natuurlijk. Alhoewel 129.500 euro niet veel is in deze tijd voor een starterswoning (de andere twee gingen voor nog minder weg). Maargoed, het is rot dat het nog niet is verkocht, maar financieel kunnen we dit nog best volhouden dus ik ga ook niet zakken in prijs. Vind zelf al dat het behoorlijk scherp geprijsd is Oh, het is in zeeland, eiland Tholen trouwens.
Ons huis staat nu sinds eind juli te koop Appartement te koop: Glenn Millerpad 48 3543 GE Utrecht [funda] 2 kijkers gehad, waarvan er 1 persoon 2x is komen kijken.
wij hebben echt heel veel geluk gehad huisje stond 3 mnd te koop en is paar weken geleden verkocht 2 kijkers gehad, eerste was ook al met financieen bezig, maar 2e wou het zo graag hebben dat hij gelijk dezelfde dag van het kijken een goed bod deed het Kan dus nog wel in deze tijd!