Aan alle misselijke zwangere dames: Wat eten jullie momenteel als avondeten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ophelie, 12 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Of brood of soepjes. Dat lag niet zo zwaar op de maag. Ik at ook soep tussen de middag. Toen de ergste misselijkheid weg was nam ik gewoon kleinere porties van wat we aten om toch aan de vitaminen te komen.

2. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier net zo! alleen eten wij smiddags warm(hebben boerderij). Dit gaat goed, al eten we wel veel hetzelfde, en heel simpel. Zoveel mogelijk groente. Vlees lust ik wel graag, aardappels, bah, maar prak ze door de groente voor vulling. Ik eet de helft van wat ik normaal eet. Vlees lust ik dus wel, maar kon ik bij wijze van 2 karbonades op(wat ik niet doe natuurlijk), nu zit ik na 1 echt propvol.
    Ik merk wel dat ik alsmaar wat in min maag moet hebben de hele dag, dus ik eet veel fruit, maar ook slechte dingen zoals chips(niet te veel!). Brood vind ik een crime. elke avond het zelfde liedje; 2 boterhammen met smeerpaté(is nét geoorloofd volgens het voedingsschema:)), en drinkbouillon of tomatensoepje. regelmatig ook een blik soep of zelfgemaakte soep. omdat ik het lekker vind maar ook omdat ik avondeten wil compenseren.
    Mijn smaak is ook knudde, verschrikkelijk. Enige wat ik drink is water of thee. vanmiddag chocomelk gedronken, was een welkome afwisseling.

Normaal ben ik echt een lekkerbek, kan genieten van eten en drinken en snaai echt veel te veel normaliter;) . Niet goed, maar zoals ik me nu voel is weer het andere uiterste. Ik zou zo graag weer willen genieten van eten, ben gewoon jaloers op mensen die zeggen dat ze lekker uit eten zijn geweest ofzo:(

Ben nu 10 weken gepasseerd, de piek lees ik overal, mijn 1e zwangerschap verliep trouwens net zo ongeveer, dus ik heb een sprankje hoop dat het binnenkort beter gaat worden en ik weer kan genieten van eten en drinken!

Oja...en die vermoeidheid, ik kan overal wel in slaap vallen!!!

"Blij" te lezen dat ik niet de enige ben!!!

Deel Deze Pagina